Galeria werkt met Blue Yonder samen om de in-store en online shoppingervaring van klanten te verbeteren
Dit beroemde warenhuis uit Duitsland integreert door AI aangestuurde vraag- en bevoorradingstechnieken van Blue Yonder om haar inzet voor kwaliteit en comfort te versterken
ESSEN, Duitsland & DALLAS–(BUSINESS WIRE)– In het snel evoluerende retaillandschap van vandaag zijn consumenten steeds meer op zoek naar gepersonaliseerde shopping experience die speciaal is afgestemd om aan hun specifieke wensen te voldoen. Voor omnichannel retailers staat of valt hun succes met een probleemloze levering van kwaliteitsproducten en een uitstekende klantenservice, versterkt door geavanceerde technologie die een door de vraag aangestuurde omnichannel-strategie ondersteunt.
Daarom koos Galeria, de vooraanstaande warenhuisketen van Duitsland, om Blue Yonder‘s vraag- en bevoorradingscapaciteiten te integreren met het doel om haar supply chain te versterken en de efficiëntie te verbeteren.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250513717806/nl/
Contacts
Bedrijfscommunicatie Blue Yonder:
mediarelationsteam@blueyonder.com
V.S.: +1 480-308-3037
EMEA: +39 335 7849149