08:31 uur 01-05-2025

De nieuwste campagne van kate spade new york met Ice Spice en Charli D’Amelio in de hoofdrol juicht hechte vriendschap toe

Vriendschappen staan centraal in de SS25-campagne van het merk, “To the Ones Who Carry Us”, waarmee de mensen worden gevierd die net als de kenmerkende Deco-handtas van het merk, ons door het leven dragen.

NEW YORK–(BUSINESS WIRE)– kate spade new york onthult vandaag haar Lente/Zomer 2025 wereldwijde merkcampagne, “To The Ones Who Carry Us, met in de hoofdrol de Grammy-genomineerde artiest, Ice Spice, en danseres en veelzijdige socialmediapersoonlijkheid, Charli D’Amelio. De campagne introduceert een gedurfde seizoenscampagne met een frisse esthetiek die op een jonger publiek inspeelt. Hiermee staat de universele rol centraal die vriendinnen spelen in het leven van een meisje. De creatieve scènes zijn een duidelijke afspiegeling van de moderne, herkenbare energie van het merk.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20250430785976/nl/

“Deze campagne is een levendige liefdesbrief aan de vrienden die het leven van een meisje vormgeven,” aldus Eva Erdmann, CEO en Brand President van kate spade new york. “Sinds we bij het merk werken, zijn we op zoek naar nieuwe betekenisvolle manieren om met een jonger publiek te verbinden. In een wereld waarin digitale interacties vaak echte verbintenissen overschaduwen, wordt de diepe band van vriendschap meer dan ooit een onmisbaar anker. De nieuwste campagne van kate spade new york viert hechte vrienden: degenen die naar je toe komen, achter je staan en het leven van alledag glans geven. Zoals Kate Spade zelf ooit zei: “Een goede vriendin is als de perfecte handtas – altijd aan je zijde, iemand die je constant opbeurt en elk avontuur nog geweldiger maakt.

Met Ice Spice in de hoofdrol, bekend om haar onverschrokken authenticiteit, en Charli D’Amelio, geroemd om haar vermogen om haar publiek aan te spreken, zet de nieuwste campagne van kate spade new york de Deco Chain Shoulder Bag in de schijnwerpers in twee nieuwe seizoenskleuren. De film speelt zich af in een levendig stadslandschap en legt de energie vast van het gedurfde, snel veranderende leven van Gen Z en de hechte vrienden die hen door dit alles heen slepen. In het middelpunt staat Deco: een veelzijdige essential die naadloos overgaat van dag naar nacht, van casual naar elegant, en bewijst wat één tas niet allemaal kan. Van de peptalker na een relatiebreuk tot de vereniger van de vriendengroep, de campagne viert degenen die zich laten zien, opvallen en van elk moment een gebeurtenis maken.

Erdmann vervolgt: “We vieren de vele facetten van vriendschap en eren de unieke kwaliteiten die elke vriendengroep speciaal maken. Net als de vrienden die ons dragen, staat de Deco-handtas van kate spade new york centraal en is het een symbool voor eenvoud, functionaliteit en veelzijdigheid als de perfecte metgezel in je leven.”

“Ik ben opgegroeid in New York en ben altijd fan geweest van kate spade en haar iconische ontwerpen. Deze campagne vond ik spannend omdat het allemaal draait om het vieren van vriendschappen,” zegt Ice Spice. “Mijn vrienden betekenen alles voor me – ze houden me met beide benen op de grond, vooral mijn zus en neven en nichten. Zij zijn degenen die ik bel als ik heimwee heb, als ik opgefokt ben of als ik gewoon moet worden herinnerd aan wie ik ben en waar ik vandaan kom.”

“Ik vind het zo spannend om met kate spade new york te werken,” zegt Charli D’Amelio. “Ik ben al jaren dol op het merk, vooral omdat ik met de moderne ontwerpen mijn eigen persoonlijke stijl kan tonen. Ik vind het echt cool om te zien hoe deze campagne de kracht van vriendschap viert en de vreugde die het brengt. Het doet me denken aan de levenslange vriendschappen die ik heb en die zijn opgebouwd vanaf mijn jeugd, toen ik opgroeide, samen naar school ging, in hetzelfde dansgezelschap zat. Ook aan de nieuwe vrienden die ik ken via mijn werk of door te verhuizen naar een nieuwe stad. Ik ben echt dankbaar dat ik de geweldige kans heb gekregen om vriendschappen te sluiten met nieuwe mensen.”

De Deco-handtas stapt gedurfd in de schijnwerpers, opnieuw ontworpen voor het seizoen in de opvallende lente/zomer kleurstellingen Blue Multi Denim, Jungle Vine, Pistachio, Sweet Cream en Apricot Cream. Deco is een moderne uitdrukking van het ontwerp-DNA van kate spade en combineert strakke lijnen, een minimalistische vorm en zorgeloze, alledaagse luxe. Het is gemaakt voor degene die meer bij zich draagt dan alleen essentials: ze draagt haar wereld en vaak ook die van anderen.

Lente/Zomer 2025 Deco-assortiment

De lente/zomer collectie van 2025 is nu verkrijgbaar. Nieuwe stijlen zullen gedurende de lente en zomer zowel in de winkels als online verschijnen. De campagne kan vanaf 30 april worden bekeken op de kanalen van kate spade new york.

Campagnefoto’s en video:

Foto’s: HIER
Video: HIER

Aftiteling:

Directeur: Henry Scholfield

Fotograaf: Micaiah Carter

Creatieve strategie: Mandai Loop

Creatief bureau: Marcel

Stylist: Emmanuelle Youchnowski

Producent: Olivier Dubocage

Productie-ontwerp: Mark Connell

Muziek : Laurent Cuenca, Fiesta Piñata, BMG Production Music France

Haar: Jacob Aaron Dillon (Ice Spice), Laura Polko (Charli), Cheryl Marks

Make-up: Luz Alicia Giraldo Nogues (Ice Spice), Liv Madorma (Charli), Stella Tzanidakis

Manicure: Brittney Boyce (Charli)

kate spade new york zomer 2025 kijkboek:

PLATLIGGEND: HIER
OP MODEL: HIER

Over kate spade new york:

Sinds de lancering in 1993 met een collectie van zes essentiële handtassen, staat Kate Spade New York voor kleur, humor, optimisme en vrouwelijkheid. Vandaag is het een wereldwijd lifestylemerk en een synoniem voor vrolijkheid, met seizoenscollecties handtassen, prêt-à-porter, sieraden, schoenen, geschenken, woonaccessoires en nog veel meer. Bekend om haar rijke erfgoed en unieke merk-DNA, biedt Kate Spade New York een andere visie en ondersteunt het gemeenschappen van vrouwen over de hele wereld die hun perfect imperfecte levensstijl leven. Kate Spade New York maakt deel uit van het Tapestry merkenhuis.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Mediacontacten:
LaForce: katespade@laforce.nyc

Check out our twitter: @NewsNovumpr