Brightcove introduceert nieuwe ‘Publisher Insights’-capaciteit
Publisher Insights biedt directe analyses en statistieken om de impact van inhoud in realtime te meten
BOSTON–(BUSINESS WIRE)– Brightcove (NASDAQ: BCOV), ‘s werelds meest vertrouwde bedrijf op het gebied van streamingtechnologie, heeft vandaag ‘Publisher Insights’ gelanceerd, een nieuw onderdeel binnen de Media Studio Premium-oplossing. Publisher Insights bouwt voort op Brightcove’s Audience Insights om realtime analyses te bieden, specifiek voor nieuwsorganisaties en andere realtime-gestuurde contentorganisaties. Het product stelt nieuwsorganisaties in staat snel verhalen te identificeren die de interesse van kijkers stimuleren en helpen effectieve strategieën voor publieksbetrokkenheid vorm te geven.
“Publisher Insights is ontworpen om tegemoet te komen aan de behoeften van contentorganisaties die betere, snellere datagestuurde beslissingen willen nemen.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240307060591/nl/
Contacts
Media
Joseph J. Nuñez
Director Communications & Public Relations
jnunez@brightcove.com