Norton Motorcycles lanceert gedurfde nieuwe product- en merkvernieuwing op EICMA 2025
- Strategische vernieuwing geleid door vier gloednieuwe Manx- en Atlas-modellen
- Dynamisch nieuw logo, trouw aan het verleden van Norton, belichaamt deze seismische transformatie
- Wedergeboorte ondersteund door aanzienlijke kapitaalinvesteringen, rigoureuze technische discipline en uitgebreide internationale aanpak
- 25% groei van personeelsbestand van Norton voorafgaand aan de lancering van het vlaggenschipmodel, de Manx R, begin 2026
- Gepland verkoopnetwerk van meer dan 200 showrooms in het VK, de VS, India en Europa
MILAAN–(BUSINESS WIRE)– Norton Motorcycles heeft zijn vernieuwingsstrategie onthuld op EICMA, een langetermijnaanpak die wordt ondersteund door de aanzienlijke investering van TVS Motor Company (TVS) sinds de overname van Norton Motorcycles in april 2020.
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20251104468908/nl/
L to R: Sharad Mohan Mishra, President, Group Strategy, TVSM; Sudarshan Venu, Chairman, TVSM; Richard Arnold, Executive Director, Norton Motorcycles; Nevijo Mance, Executive Director, Norton Motorcycles
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20251104468908/nl/
Contacts
Mediacontact: Ks.harini@tvsmotor.com
