Merkle werkt samen met Airship om mobiele oplossing voor loyaltiteitsversnelling te ontwikkelen voor Salesforce Marketing Cloud
Nieuwe strategische alliantie stelt marketeers in staat om mobiele loyaliteitsprogramma’s voor klanten te activeren
COLUMBIA, Md.–(BUSINESS WIRE)– Vandaag kondigt Merkle, het toonaangevende consultancybureau voor klantervaringstransformatie van dentsu, een nieuwe overeenkomst aan met Airship en Salesforce Marketing Cloud, waarmee een oplossing voor meer verbonden klantloyaliteitservaringen op mobiel gecreëerd wordt. Merkmarketeers en productmanagers die Salesforce gebruiken voor loyaliteitsbeheer, kunnen nu Airship gebruiken om de mobiele signalen van klanten sneller om te zetten in actie, loyaliteit en waarde.
Het nieuwe ‘mobile-first’ loyaliteitskader combineert het beste van elk platform:
- Loyalty Management van Salesforce Marketing Cloud biedt de schaalbare basis voor het verdienen en verzilveren van loyaliteit via elk contactpunt.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20251028150035/nl/
Contacts
Contactpersonen voor de media:
Merkle:
Kate Kelley
Communications Lead, Noord-Amerika, dentsu
Kate.Kelley@dentsu.com
Airship:
Noord-Amerika — Kali Myrick Communications
Kali Myrick
+1 503-580-4645
kali@kalimyrick.com
VK — Tyto PR
Shamina Peerboccus
+44 7428 525900
shamina.peerboccus@tytopr.com
Frankrijk — Tyto PR
Merwan Aichour-Gillot
+33 6 32 96 39 82
merwan.aichourgillot@tytopr.com
Duitsland — KOSCHADE PR
Tanja Koschade
+49 (89) 55 06 68 50
tanja@koschadepr.de
