Coop Group, toonaangevende Zwitserse retailer breidt Blue Yonder Category Management uit naar doe-het-zelfketen Jumbo ter optimalisatie van winkeloperaties, ruimtebeheer en assortimentplanning
BASEL, Zwitserland & DALLAS–(BUSINESS WIRE)– Door snel veranderend consumentengedrag, verstoringen in de toeleveringsketen en inflatiedruk staan retailers voor de uitdaging om snel en doeltreffend op klantbehoeften in te spelen. Om deze reden heeft Coop Groep – een toonaangevende retailer in Zwitserland en reeds gebruiker van Blue Yonder – besloten het gebruik van Blue Yonder Category Management uit te breiden naar Jumbo, de doe-het-zelfformule binnen de groep. Deze uitbreiding bouwt voort op de succesvolle implementatie van Blue Yonder Category Management binnen de Coop-supermarkten sinds 2018 en ondersteunt de verdere optimalisatie van winkelprocessen, ruimtegebruik en assortimentsbeheer binnen de Jumbo-keten.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250923747481/nl/
Contacts
Contacten Public Relations Blue Yonder
mediarelationsteam@blueyonder.com
VS.: +1 480-308-3037
EMEA: +39 335 7849149