PUMA kondigt vroegtijdige hernieuwing aan van haar langlopende partnerschap met de toonaangevende fitnesswedstrijd HYROX – The World Series of Fitness Racing
HERZOGENAURACH, Duitsland–(BUSINESS WIRE)– Het internationale sportbedrijf PUMA heeft haar partnership met HYROX, the World Series of Fitness Racing, vroegtijdig vernieuwd en uitgebreid. Naar men verwacht zal deze wedstrijd dit seizoen meer dan 1,3 miljoen deelnemers over de hele wereld aantrekken. Tot 2030 zal PUMA officiële sportoutfits voor HYROX verschaffen, met schoenen voorzien van de sectorleidende NITRO™-technologie, en wordt het bedrijf de exclusieve titelpartner voor de HYROX World Championships. PUMA heeft ook een akkoord ondertekend met drie extra elite HYROX-atleten als wereldwijde ambassadeurs voor het merk.
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20251001359047/nl/

PUMA announces early renewal of its long-term partnership with leading fitness sport HYROX – The World Series of Fitness Racing
HYROX, dat met succes een belangrijke beweging in de sector heeft gecreëerd door hardlopen en functionele oefeningen te combineren in één snel verlopende wedstrijd, is de snelst groeiende fitnessactiviteit ter wereld.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20251001359047/nl/
Contacts
Mediacontact:
PUMA
Mario Almeida
Directeur internationale PR & merkactiveringen
mario.almeida@puma.com
HYROX
Emma Nicholson
Account Director, Fittest PR
hyrox@fittestpr.com