19:49 uur 09-09-2025

Herkenbaar? HEINZ onthult de opvallende gelijkenis tussen frietdozen en de iconische HEINZ Keystone in nieuwe wereldwijde creatieve campagne

Om de onlosmakelijke band tussen het iconische duo te benadrukken, werkt het merk samen met Uber Eats om te bewijzen dat je geen friet kunt eten zonder HEINZ

CHICAGO & PITTSBURGH & LONDEN–(BUSINESS WIRE)– Vandaag kondigt HEINZ, de wereldleider in ketchup, een nieuwe wereldwijde creatieve campagne aan: ‘Looks Familiar,’ waarin de opmerkelijke onthulling wordt benadrukt dat frietdozen in restaurants wereldwijd de vorm hebben van het onmiskenbare HEINZ Keystone-logo. De campagne, die actief is in acht wereldwijde markten, toont de onlosmakelijke band tussen het universeel geliefde duo en laat fans over de hele wereld zien dat je geen friet kunt eten zonder HEINZ.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20250909408320/nl/

Today, HEINZ announces a new global creative campaign “Looks Familiar," highlighting the remarkable revelation that fry boxes across restaurants globally are shaped just like the unmistakable HEINZ Keystone logo—offering subtle, real-world reminders that you can't have fries without HEINZ.

Today, HEINZ announces a new global creative campaign “Looks Familiar,” highlighting the remarkable revelation that fry boxes across restaurants globally are shaped just like the unmistakable HEINZ Keystone logo—offering subtle, real-world reminders that you can’t have fries without HEINZ.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Mediacontact
The Kraft Heinz Company

media@kraftheinz.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr