NIQ lanceert AI-aangedreven Shopper Voice op GfKnewron® Consumer tijdens IFA 2025
GfKnewron® Consumer Enhancement geeft de consument een stem, door letterlijke uitspraken van consumenten te vertalen naar bruikbare inzichten voor merken en retailers
Geïntegreerd met een van de grootste recente kopersonderzoeken voor technologie en duurzame goederen, met een jaarlijks verkoopvolume van meer dan 1 miljard
NUREMBERG, Duitsland–(BUSINESS WIRE)– NielsenIQ (NIQ) (NYSE: NIQ), een toonaangevend wereldwijd consumenteninformatiebedrijf, heeft vandaag aangekondigd dat het zijn GfKnewron® Consumer-platform heeft verbeterd, dat nu ook AI-Powered Shopper Voice omvat. Het markt-, consumenten- en merkinformatieplatform geeft nu de stem van consumenten in hun eigen woorden weer: letterlijke opmerkingen van shoppers over een merk, zijn retailpartners en potentiële concurrenten.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250905097168/nl/
Contacts
Contact voor de media: media.relations@niq.com