08:00 uur 26-08-2025

Blue Yonder neemt Optoro over om retourbeheer verder te transformeren en mogelijkheden uit te breiden

Strategische overname van Amerikaans technologiebedrijf om de retourverwerkingsmogelijkheden van Blue Yonder in het magazijn en in de winkel te verbeteren en een uitgebreide oplossing voor retourbeheer te bieden

WASHINGTON & DALLAS–(BUSINESS WIRE)– Productretouren zorgen voor ongemak bij consumenten, drukken op de winstmarges van bedrijven en leiden tot grote inefficiënties in het gebruik van voorraden binnen de hele toeleveringsketen. Om deze uitdagingen aan te pakken, heeft Blue Yonder, wereldleider in digitale transformatie van end-to-end supply chains, vandaag aangekondigd dat het Optoro, Inc. heeft overgenomen, een toonaangevende technologieaanbieder op het gebied van retourlogistiek. Hiermee wil Blue Yonder zijn mogelijkheden voor retourbeheer versterken en een robuustere en meer allesomvattende oplossing bieden.

Het verwerken van retouren – zowel in het magazijn als in de winkel – is een complex onderdeel van de retourketen, zeker aangezien jaarlijks 4,2 miljard kilo aan retourgoederen op de vuilnisbelt belandt.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Blue Yonder Corporate Communications :

mediarelationsteam@blueyonder.com
VS: +1 480-308-3037

EMEA: +39 335 7849149

Check out our twitter: @NewsNovumpr