OpenX kondigt OpenXSelect aan, een geavanceerd platform voor doelgroepbepaling en curatie aan de aanbodzijde voor merken en bureaus
OpenXSelect verkort de tijd die nodig is om deals te sluiten met 50% en verdubbelt het bereik op CTV, native, apps en het web.
PASADENA, Calif.–(BUSINESS WIRE)– OpenX Technologies, Inc., een toonaangevend platform aan de aanbodzijde, heeft vandaag de algemene beschikbaarheid aangekondigd van OpenXSelect™, een platform van de volgende generatie voor curatie en targeting aan de aanbodzijde voor merken en bureaus. OpenXSelect is ontwikkeld om kopers dichter bij het aanbod te brengen. Het platform biedt hen volledige controle over de kwaliteit van de voorraad, de mogelijkheid om op grote schaal targeting toe te passen op basis van een breed scala aan gegevens, waaronder doelgroep, gedrag, aandacht en duurzaamheid, en om de prestaties te optimaliseren via een gestroomlijnde, intuïtieve interface.
OpenX is sinds 2018 marktleider op het gebied van curatie aan de aanbodzijde, toen het OpenAudience™ lanceerde, een unieke oplossing voor datapartners, aangedreven door de eerste identiteitsgrafiek aan de aanbodzijde in de branche.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250716190953/nl/
Contacts
contact voor de pers zoey.larsen@openx.com