Reply lanceert Prebuilt AI Apps om de aanname van generatieve AI binnen bedrijven te versnellen
TURIJN, Italië–(BUSINESS WIRE)– Reply [EXM, STAR: REY] heeft vandaag Prebuilt AI Apps uitgebracht: bewezen generatieve AI-agents die zijn ontworpen om de introductie van AI binnen bedrijven te vereenvoudigen en te versnellen.
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20250717377748/nl/

Prebuilt AI Apps help streamline access to information, enhance decision-making quality, and increase operational efficiency through conversational interfaces and structured knowledge bases.
Bij de ontwikkeling van de Prebuilt AI Apps heeft Reply diepgaande kennis van operationele processen, samengestelde datasets en georkestreerde AI-agents samengebracht in robuuste, veilige en productieklare oplossingen. Elke applicatie kan verder worden aangepast of uitgebreid door integratie met bedrijfssystemen en kennisbanken, met behoud van volledige controle over governance en bedrijfsvoering.
Prebuilt AI Apps helpen de toegang tot informatie te stroomlijnen, de kwaliteit van de besluitvorming te verbeteren en de operationele efficiëntie te verhogen via conversationele interfaces en gestructureerde kennisbanken. Ze maken een snelle en duurzame acceptatie mogelijk en leveren directe voordelen op het gebied van efficiëntie en minder handmatige inspanning vanaf de eerste implementatiefase.
Met Prebuilt AI Apps kunnen organisaties:
- De productiviteit verhogen in informatie-intensieve gebieden zoals HR, inkoop en compliance
- De besluitvormingstijd verkorten door middel van intelligent documentbegrip en -samenvatting in verticale markten;
- De operationele kosten en handmatige werklast verlagen door repetitieve taken te automatiseren;
- De gebruikerservaring verbeteren met intuïtieve, toegankelijke conversatie-interfaces.
Als onderdeel van het Prebuilt AI Apps-initiatief zijn agentsystemen al beschikbaar voor een eerste reeks sectoren:
- In de verzekeringssector kan de claimverwerking worden versneld door medische rapporten en facturen om te zetten in gestructureerde gegevens, terwijl tegelijkertijd ontbrekende of inconsistente informatie wordt gemarkeerd.
- Inkoopteams kunnen de beoordeling van antwoorden van leveranciers automatiseren, relevante clausules markeren en op maat gemaakte evaluatiematrices genereren.
- HR-afdelingen kunnen meertalige, rolspecifieke virtuele assistenten inzetten die 24/7 beschikbaar zijn om polisvragen, verzoeken van medewerkers en professionele ontwikkelingstrajecten te ondersteunen.
Door de toepassing van AI uit te breiden naar waardegedreven processen, bieden de Prebuilt AI Apps een praktisch en duurzaam pad van experimenten naar geschaalde aanname, met meetbare impact vanaf het begin.
Bekijk de volledige catalogus van Reply’s Prebuilt AI Apps op www.reply.com.
Reply
Reply [EXM, STAR: REY, ISIN: IT0005282865] is gespecialiseerd in het ontwerpen en implementeren van oplossingen op basis van nieuwe communicatiekanalen en digitale media. Als netwerk van zeer gespecialiseerde bedrijven ondersteunt Reply grote Europese industriële groepen in de telecom- en mediasector, de industrie en dienstverlening, het bank- en verzekeringswezen en de publieke sector bij het definiëren en ontwikkelen van bedrijfsmodellen die mogelijk worden gemaakt door de nieuwe paradigma’s van AI, cloud computing, digitale media en het internet der dingen. De dienstverlening van Reply omvat: consulting, systeemintegratie en digitale diensten. www.reply.com
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250717377748/nl/
Contacts
Pers:
Reply
Fabio Zappelli
f.zappelli@reply.com
Tel. +390117711594
Irene Caia
i.caia@reply.com
Tel. +39 02 535761