KATE, het nummer 1 make-upmerk van Japan, lanceert strategische initiatieven om het bedrijf en de merkherkenning in Azië te versterken
Wereldwijde promotie van Japanse make-upcultuur en uitbreiding van regionale aanwezigheid
TOKIO–(BUSINESS WIRE)– Kao Corporation (TOKYO:4452) heeft zijn internationale make-upmerk KATE aangewezen als een strategische groeimotor binnen zijn cosmeticaportefeuille. Dit initiatief sluit aan bij de ambitie van het bedrijf om een “Global Sharp Top”-bedrijfskader op te zetten. In lijn met deze visie investeert Kao aanzienlijk in het versterken van de wereldwijde introductie van KATE.
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20250603953753/nl/

An image post of the Collaboration by KATE, with JUJUTSU KAISEN
Als onderdeel van dit initiatief, zal KATE het bereik van haar kenmerkende “Shadow Enhancing Makeup” filosofie vergroten – een techniek die diep geïnspireerd is op de Japanse culturele waardering voor schaduwen en licht.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250603953753/nl/
Contacts
Vragen van de media moeten worden gericht aan:
Public Relations
Kao Corporation
corporate_pr@kao.com