Airship introduceert AI-agents om merken te helpen bij het sneller leveren van impactvolle klantervaringen
De nieuwe intelligente agents van Airship werken onafhankelijk van elkaar of samen om de volledige klantervaring te creëren, te testen en te optimaliseren via apps, websites en alle kanalen
Alle agents zijn ontworpen met het oog op merkveiligheid, zorgen ervoor dat mensen betrokken blijven, houden zich aan de richtlijnen voor de merkstijl en zien er proactief op toe dat aan de toegankelijkheidseisen wordt voldaan
SAN FRANCISCO–(BUSINESS WIRE)– Airship, het bedrijf dat zich richt op cross-channel klantervaringen, heeft vandaag zijn leidende positie op het gebied van no-code native mobiele ervaringen verder uitgebouwd met de introductie van Airship AI Agents. Deze gespecialiseerde, intelligente agents automatiseren het creëren, testen en optimaliseren van de volledige klantervaring — van het coördineren van zeer gepersonaliseerde berichten via verschillende kanalen tot de uiteindelijke ervaringen en resultaten op de cruciale conversiepagina’s van merken, hun apps en websites.\
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20250710934553/nl/

Airship AI Agents work independently or in tandem to create, test and optimize cross-channel messages and app and web experiences to achieve specific business goals, closing the loop between testing, learning and action at a speed and scale that was previously impossible.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250710934553/nl/
Contacts
Contact voor de media
Noord-Amerika:
Kali Myrick
Kali Myrick Communications
+1 503-580-4645
kali@kalimyrick.com