15:00 uur 30-06-2025

Forrester introduceert de Total Experience Score: een nieuwe metriek om de kracht van een eengemaakt merk en klantenervaring te meten

Door hun merk en klantenervaring op elkaar af te stemmen, kunnen bedrijven het een stuk beter doen dan hun concurrenten, tot 3,5 x meer omzetgroei verwezenlijken en een groter behoud van klanten en meer klantengetrouwheid verdienen

LONDEN–(BUSINESS WIRE)– Volgens Forrester’s (Nasdaq: FORR)​ Global Total Experience Score Rankings, 2025 kunnen bedrijven die hun merkbelofte afstemmen op de ervaringen die zij zowel in klanten- als niet-klantensegmenten leveren, beter geplaatst zijn om klanten binnen te halen en hen van dienst te zijn, waardoor zij tot 3,5 x meer omzetgroei ontsluiten en klantengetrouwheid aanzienlijk bevorderen. Onderzoek van Forrester toont aan dat BX (brand experience = merkervaring) en CX (customer experience = klantenarvaring) met elkaar verstrengeld zijn.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Perscontact:

Hannah Segvich hsegvich@forrester.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr