StrongPoint lanceert RetailQ: door gegevens aangestuurde analyseservice voor e-commerce orderverwerking in supermarkten
OSLO, Noorwegen–(BUSINESS WIRE)– StrongPoint, het bedrijf gespecialiseerd in technologie voor supermarkten, kondigde vandaag de lancering aan van RetailQ, een analyseservice ontworpen om supermarktretailers te helpen werkelijke kostenbesparingen te ontdekken in hun orderpickingactiviteiten.
RetailQ is een analyseservice die gebruik maakt van geavanceerde digitale simulatie en virtuele pick bots om supermarktretailers te helpen kostenbesparingen te vinden en de efficiëntie in hun pickingactiviteiten in de winkel te verbeteren. Door een digitaal model te maken van elke stap van het verwerkingsproces, stelt RetailQ retailers in staat om verschillende scenario’s te testen, de impact van operationele wijzigingen te kwantificeren, workflows te optimaliseren en verborgen inefficiënties te onthullen.
Supermarktretailers kunnen de RetailQ-service gebruiken voor:
- Het ontdekken van verborgen inefficiënties zoals te weinig gebruikte pickingpaden of onevenwicht in personeelsbezetting
- Het op peil brengen van de prestaties en het toepassen van beste praktijken
- Het beoordelen van servicestandaarden, gevallen waar een product niet meer op voorraad is en vervanging van producten
- Het identificeren van operationele knelpunten, zowel nu als in de toekomst
- Het opsporen en elimineren van taken die geen waarde toevoegen in de workflow
- Het bepalen van de meest efficiënte workflows door picks te simuleren aan de hand van pick bots
De RetailQ-service zet analyse om in bruikbare inzichten om de beste praktijken te bevorderen en RoI (return on investment) te maximaliseren. De service biedt:
- Mogelijkheden om pickingactiviteiten te stroomlijnen en arbeidskosten te verminderen dankzij het optimaliseren van workflows
- Operationele mogelijkheden en beveelt optimale hardware, apparatuur en instrumenten aan, afgestemd op uw unieke pickingproces
- Aandachtsgebieden die prioritair worden gemaakt volgens de beste mogelijkheden voor verbetering
- Een volledige businesscase die de impact van voorgestelde wijzigingen en verbeteringen in uw hele pickingruimte voorspelt
“Supermarkten hebben operationele analyses nodig om de sterke en zwakke punten van hun e-commerce orderverwerking te begrijpen. De RetailQ van StrongPoint geeft supermarktretailers gedetailleerde inzichten in de punten waar zij de efficiëntie kunnen verbeteren of bevestiging dat zij al met hoge prestatieniveaus aan het werk zijn. Elke supermarkt zou er zeker van moeten zijn dat zij met piekefficiëntie in al hun winkels werken en RetailQ biedt hen dit inzicht,” verklaart Jacob Tveraabak, CEO van StrongPoint.
Meer informatie over RetailQ Insights en hoe dit uw orderverwerking kan transformeren: https://www.strongpoint.com/solutions/e-commerce-order-fulfillment/order-picking/retailq-insights-to-transform-your-order-fulfilment/
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250617737130/nl/
Contacts
Amanda Cremon, VP Internationale uitbreiding & wereldwijde partners, StrongPoint
amanda.cremon@strongpoint.com
+46 709 41 67 87