03:02 uur 15-06-2025

Kao publiceert het Kao 2025 Integrated-rapport

TOKIO–(BUSINESS WIRE)– Kao Corporation (TOKYO:4452) heeft op zijn website het Kao Integrated Report 2025 gepubliceerd. Hierin biedt het bedrijf een uitgebreid overzicht van zijn initiatieven en strategische richting voor aandeelhouders, investeerders en alle andere belanghebbenden.

Kao Integrated Report 2025

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20250609743996/nl/

The cover visual represents our “moonshot.” It embodies our commitment to achieving the ambitious goal of a sustainable society for future generations.

The cover visual represents our “moonshot.” It embodies our commitment to achieving the ambitious goal of a sustainable society for future generations.

Om het “K27” plan op de middellange termijn te realiseren, wil Kao een unieke voor elke persoon in de wereld onmisbare aanwezigheid worden. Met dit voor ogen zet het zijn Global Sharp Top-strategie voort. In het boekjaar 2024 overtrof Kao zijn doelstellingen met een versterkt beheer van het rendement op geïnvesteerd vermogen (ROIC) en strategische investeringen om krachtigere en robuustere bedrijven op te bouwen.

Dit verslag biedt een diepgaande blik op de vooruitgang die Kao heeft geboekt onder K27, en laat zien hoe met de Global Sharp Top-strategie en een flexibele scrumteamaanpak de toegewijde werknemers van Kao actief nieuwe waarde creëren met een betekenisvolle impact. Het schetst ook hoe Kao zich voortdurend inzet om gedurfde uitdagingen aan te gaan met zijn unieke wetenschappelijke expertise om mondiale maatschappelijke vraagstukken te beantwoorden en bij te dragen aan het bevorderen van een Kirei-wereld waar iedereen in harmonie leeft.

Kao hoopt dat dit rapport het inzicht van belanghebbenden vergroot en een zinvolle dialoog en samenwerking stimuleert. Het bedrijf is vastbesloten om actief aandacht te besteden aan feedback en opinies van diverse partners, zodat het zijn positieve bijdragen aan de maatschappij en de bedrijfswaarde kan blijven verbeteren.

Verwante informatie

Kao Duurzaamheidsrapport 2025

Over het Kirei Lifestyle Plan

In de afgelopen 130 jaar heeft Kao gewerkt aan het verbeteren van het leven van mensen en hen geholpen een duurzamere levensstijl te realiseren – een Kirei-levensstijl. Het Japanse woord “kirei” beschrijft iets dat schoon, geordend en mooi tegelijk is. Voor Kao houdt dit concept van “kirei” niet alleen het uiterlijk in, maar ook de houding – een verlangen om schoonheid te creëren voor jezelf, voor andere mensen en voor de natuurlijke wereld om ons heen. Om een duurzamere manier van leven te realiseren, heeft de Kao Groep in april 2019 een ESG-strategie opgesteld die bekend staat als het Kirei Lifestyle Plan. Tegen 2030 wil Kao ten minste 1 miljard mensen in staat stellen een mooier leven te leiden. Kao streeft er ook naar dat 100% van zijn producten tijdens hun volledige levenscyclus een ecologische voetafdruk achterlaten die onze natuurlijke wereld volgens de wetenschap veilig kan absorberen.

Ga voor meer informatie naar de Kao-duurzaamheid website.

Over Kao

Kao, een in Japan gevestigde fabrikant van producten voor persoonlijke verzorging en huishoudelijke producten, cosmetica en speciale chemicaliën, creëert producten en diensten met een hoge toegevoegde waarde die zorg en verrijking bieden voor het leven van alle mensen en de planeet. Met merken zoals het wasmiddel Attack, en de huidverzorgingsproducten Bioré en de sanitaire producten Jergens, desan Laurier, de cosmetische producten Curél, SENSAI en MOLTON BROWN en de haarverzorgingsproducten Oribe, maakt Kao deel uit van het dagelijks leven van mensen in Azië, Noord- en Zuid-Amerika, Europa, het Midden-Oosten en Afrika. Samen met zijn chemische activiteiten, die bijdragen aan een breed scala van industrieën, genereert Kao een jaaromzet van ongeveer 1.630 miljard yen. Kao heeft wereldwijd ongeveer 32.600 mensen in dienst en meer dan 130 jaar innovatiegeschiedenis. Als onderneming die producten levert die mensen dagelijks gebruiken, neemt de Kao Groep de verantwoordelijkheid om de ecologische voetafdruk van zijn producten actief te verminderen gedurende de hele levenscyclus van het product. Kao heeft dit vastgelegd in zijn ESG-strategie, het Kirei Lifestyle Plan, dat in 2019 van start is gegaan.

Ga voor meer informatie naar de website van de Kao Groep.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Vragen voor de media kunt u richten aan:
Public Relations

Kao Corporation

corporate_pr@kao.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr