Infobip onthult CXOP: de nieuwe generatie klantengesprekken aangestuurd door AI
CXOP, gebouwd op agentic AI, levert intelligente, sterk gepersonaliseerde ervaringen in het hele klantentraject
VODNJAN, Kroatië–(BUSINESS WIRE)– Het internationale cloudcommunicatieplatform Infobip kondigde vandaag haar CXOP (Conversational Experience Orchestration Platform) aan — een baanbrekende oplossing die agentic AI in elke interactie met klanten centraal stelt. CXOP stelt merken in staat om verder te gaan dan statische, op regels gebaseerde workflows om dynamische, doelgerichte gesprekken aan te bieden in marketing, verkoop en support — op schaal. De aankondiging is gestoeld op de AI Hub van Infobip en markeert een belangrijke stap vooruit door agentic AI inherent te injecteren in het hele, met awards bekroonde productenaanbod van Infobip — waarbij kanalen, gegevens en automatisering in één enkel intelligent platform bijeen worden gebracht.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250610394853/nl/
Contacts
Marcelo Nahime
marcelo.nahime@infobip.com
Bojana Mandić
Bojana.Mandic1@infobip.com