Mastercard en OCTO slaan de handen ineen om verantwoord rijgedrag te promoten via loyaliteitsprogramma’s
Dankzij het SessionM-platform van Mastercard zal OCTO waardevolle incentives bieden aan meer verantwoordelijke bestuurders en tegelijkertijd de betrokkenheid van klanten en de loyaliteit aan verzekeringsmaatschappijen vergroten.
MILAAN–(BUSINESS WIRE)– Mastercard en OCTO, een wereldwijde leider in geavanceerde telematica-oplossingen en data-analysediensten voor de verzekerings- en automobielsector, kondigen vandaag een samenwerking aan die de interactie tussen verzekeringsmaatschappijen en klanten moet herdefiniëren door veiliger rijgedrag aan te moedigen via een innovatief loyaliteitsprogramma.
Voor de samenwerking wordt Mastercard’s SessionM, een platform dat is ontworpen om bedrijven te ondersteunen bij het beheren van klantenloyaliteit en -betrokkenheid, geïntegreerd. Hierbij wordt gebruikt gemaakt van OCTO’s gepatenteerde scoremodellen, die het rijgedrag beoordelen met behulp van fysieke apparaten (black boxes) of digitale oplossingen (apps).
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250521767854/nl/
Contacts
Mastercard
Giuliana Abbate
E. Giuliana.Abbate@mastercard.com
Omnicom PR Group
Mastercard Press Office
T. +39 02 6241 1911
E. mln.mastercard@fleishmaneurope.com
Mediacontact voor OCTO
Adriana Zambon
press@octotelematics.com
Telefoon +39 339.3995640