Dine Brands International kondigt plannen aan voor de ontwikkeling van restaurants in 2025
Het bedrijf breidt zijn restaurantconcept met twee merken, Applebee’s l IHOP, uit naar Costa Rica en opent het eerste niet-traditionele restaurant in Mexico
PASADENA, Calif.–(BUSINESS WIRE)– Dine Brands International, een dochteronderneming van Dine Brands Global, Inc., het moederbedrijf van Applebee’s Neighborhood Grill + Bar®, IHOP® en Fuzzy’s Taco Shop® restaurants, is van plan om zijn dubbelmerk Applebee’s en IHOP-concept uit te breiden in 2025. Deze uitbreiding omvat de introductie op de Costa Ricaanse markt met franchisenemer BLT UK Holdings Limited en het openen van de eerste niet-traditionele restaurants in Mexico met franchisenemers Grupo Shogua en ATH Group.
De twee merken, Applebee’s en IHOP onder één dak, zijn een belangrijk onderdeel van de internationale groeistrategie van Dine Brands.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250313249805/nl/
Contacts
Contact voor de media
Heather Mann
Directeur, wereldwijde communicatie
Dine Brands Global, Inc.
Heather.mann@dinebrands.com