03:05 uur 19-04-2024

Banco Popular lanceert een nieuwe campagne ‘We Follow Your Rhythm’ en introduceert audiobranding

SAN JUAN, Puerto Rico–(BUSINESS WIRE)– Puerto Rico is een erkend mondiaal platform voor muzikaal talent, met een verscheidenheid aan ritmes en genres die de culturele rijkdom vertegenwoordigen. Geworteld in die invloed kondigde Banco Popular een nieuwe campagne aan met de titel ‘We Follow Your Rhythm’. De bank gebruikte de analogie van muziek om de diversiteit van zijn klanten, het brede scala van hun bankvoorkeuren en de manieren waarop Popular aan die bankbehoeften tegemoetkomt, vast te leggen.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20240418372614/nl/

Tommy Torres (Photo: Business Wire)

Tommy Torres (Photo: Business Wire)

“De afgelopen 130 jaar is Popular geëvolueerd met culturele, sociale en economische veranderingen om ervoor te zorgen dat het optimaal en efficiënt van dienst kan zijn. We hebben altijd het tempo van onze klanten gevolgd, hun voorkeuren begrepen en ons aanbod voortdurend getransformeerd om aan hun behoeften te voldoen, zodat zij hun transacties op een flexibele en eenvoudige manier kunnen uitvoeren,” aldus Ignacio Álvarez, president en CEO van Popular.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Natacha Vale

(787) 553-6681

Natacha.vale@popular.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr