13:30 uur 03-04-2024

Onderzoek van Infobip onthult paradigmaverschuiving in klantenervaring

VODNJAN, Kroatië–(BUSINESS WIRE)– Nieuw onderzoek van het wereldwijde cloudcommunicatieplatform Infobip onthult hoe conversationele klantenervaringen en ontwikkelingen op gebied van generatieve AI een langdurige impact hebben gecreëerd op de manier waarop mensen en merken in interactie treden. In 2023 analyseerde Infobip meer dan 473 miljard digitale communicatie-interacties op haar platform tussen bedrijven en consumenten om de nieuwste messagingtrends van internationale bedrijven te identificeren.

Nu consumenten opteren voor een diepere connectie met de merken waar zij aankopen doen, kennen conversationele messagingkanalen de snelste groei. In 2023 noteerde Infobip een stijging met 137% van berichten via mobiele apps in vergelijking met 2022, een stijging met 73% van berichten via sociale media, en een stijging met 63% van berichten via chat-apps.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Marcelo Nahime

Marcelo.Nahime@infobip.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr