00:53 uur 06-03-2024

Xsolla onthult Web Shop 2.0, een toonaangevende oplossing voor aankopen via het internet om winstgevende verkoop rechtstreeks aan de consument mogelijk te maken voor gameontwikkelaars

Web Shops zijn digitale shops met witte labels waar spelers in-game items en valuta’s aankopen en hun accounts kunnen aanvullen, allemaal via de website van het merk van de ontwikkelaars

LOS ANGELES–(BUSINESS WIRE)– Xsolla, een bedrijf dat handel drijft in videogames, stelt Xsolla Web Shop 2.0 voor. Sinds de aanvang van Xsolla’s focus op commercialisering via het internet in 2021, heeft Xsolla binnen verschillende genres meer dan 210 Web Shops gelanceerd voor toonaangevende mobiele studio’s over de hele wereld. Verder bouwend op deze uitgebreide ervaring, werkte Xsolla aan een nieuwe, innovatieve versie van haar vlaggenschip-oplossing, de Web Shop, ontworpen om mobiele gameontwikkelaars te helpen om aanmuntingsstrategieën rechstreeks gericht op consumenten te ontwikkelen teneinde de inkomsten te doen stijgen door gamers aan te moedigen om via het internet te betalen.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20240305162659/nl/

(Graphic: Xsolla)

(Graphic: Xsolla)

“Xsolla Web Shop 2.0 is een getuigenis van onze inzet om mee te evolueren met de behoeften van de mobiele gamingsector. Deze innovatie resulteert uit de lancering van meer dan 200 Web Shops, waaronder 40 van de wereldwijde top 100 mobiele games die als kaskrakers worden beschouwd. Deze uitgebreide toepassing in de werkelijke wereld met feedback van klanten was van cruciaal belang voor de uitbreiding van de Web Shop-oplossing voor mobiele games. We blijven ons verder toespitsen op de huidige marktbehoeften en het aanbieden van aangepaste oplossingen, wat ons in deze branche onderscheidt,” zegt David Stelzer, voorzitter van Xsolla. “Xsolla Web Shop is onze strategische innovatie om te voldoen aan de evoluerende eisen van de mobiele gamingsector. Door de klemtoon te leggen op personalisering op gebruikersniveau en instant webshop-lancering, bevorderen we de manier waarop ontwikkelaars met spelers contacten leggen en hun inkomsten opschroeven.”

Met deze release onthult Xsolla de Instant Web Shop, een op sjablonen gestoelde online shop die volledig functioneel is om aankopen via het internet in amper 24 uur tijd te bewerkstelligen. Deze tool voor snelle ontplooiing voor het starten van onmiddellijke inning van inkomsten, verbetert het bewustzijn bij gebruikers van de voordelen om via het internet aankopen te doen. Als volgende stap kunnen ontwikkelaars, eenmaal de waardehypothese is gevalideerd, een omvattend LiveOps-systeem bouwen met Web Shop LiveOps-tools voor verkoopbeheer.

Kenmerken van Xsolla Web Shop 2.0:

  • Geavanceerde LiveOps-tools: Inclusief A/B-testen, specifieke aanbiedingen, aanbiedingen voor een eerste aankoop, geheime shop-promoties, coupons, promotiecodes en tijdsgebonden en aantalgebonden aanbiedingen. Deze tools stellen ontwikkelaars in staat om zeer waardevolle spelerservaringen tot stand te brengen.
  • Personalisering en engagement: Aan de hand van gepersonaliseerde aanbiedingen, promoties met kortingen, bonus promoties, een getrouwheidsprogramma en een beloningssysteem kunnen ontwikkelaars het engagement en de getrouwheid van spelers op aanzienlijke wijze doen toenemen.
  • Begeleiding en ondersteuning door experts: Xsolla biedt begeleiding door experts wanneer men door de fijne kneepjes van webshopbeheer navigeert, zodat partners hun inkomsten maximaal kunnen doen toenemen.
  • Verbeterde gebruikersstroom: probleemloze betalingen met één klik dankzij Xsolla Wallet, PWA (Progressive Web Application) en Deeplink Authentication.

De komende tenuitvoerlegging van de DMA (Digital Markets Act) op 6 maart markeert een nieuwe stap in de marktverschuiving in de richting van vrijheid voor de digitale e-commerce. De huidige toestand met alternatieve facturatie in-app biedt geen flexibiliteit of een werkelijk kortingstarief voor gameontwikkelaars. Bijgevolg is de Web Shop de beste methode voor het succes van mobiele games.

Voor meer informatie over Xsolla Web Shop 2.0 en de bijhorende kenmerken gaat u naar: xsolla.pro/webshop-2

Over Xsolla

Xsolla is een wereldwijd bedrijf voor de handel in videogames met een robuuste en krachtige set tools en services die speciaal voor de branche zijn ontworpen. Sinds de oprichting in 2005 heeft Xsolla duizenden game-ontwikkelaars en -uitgevers van elke omvang geholpen bij het financieren, op de markt brengen, lanceren en genereren van inkomsten met hun games wereldwijd en op meerdere platforms. Als innovatieve leider op het gebied van game-commerce is het de missie van Xsolla om de inherente complexiteit van wereldwijde distributie, marketing en het genereren van inkomsten op te lossen, zodat onze partners meer geografische gebieden kunnen bereiken, meer inkomsten kunnen genereren en relaties kunnen opbouwen met gamers over de hele wereld. Xsolla, met hoofdkantoor en vestiging in Los Angeles, Californië, en met kantoren in Londen, Berlijn, Seoul, Beijing, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokio en steden over de hele wereld, ondersteunt grote gametitels zoals Valve, Twitch, Roblox, Epic Games, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo en meer.

Voor meer informatie en aanvullende details gaat u naar: xsolla.com

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Derrick Stembridge

Internationaal directeur Public Relations, Xsolla

d.stembridge@xsolla.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr