22:57 uur 05-03-2024

Xsolla onthult Cross-Play- en Cross-Pay-strategie voor verbeterde generatie van inkomsten via meerdere platforms voor mobiele games

Ontwikkelaars van mobiele games worden in staat gesteld inkomsten te genereren op meerdere platforms, naast traditionele app stores

LOS ANGELES–(BUSINESS WIRE)– Xsolla, een wereldwijd bedrijf voor de handel in videogames, heeft Cross-Play en Cross-Pay geïntroduceerd, een innovatieve benadering voor het genereren van inkomsten uit mobiele games. Als reactie op het veranderende landschap stelt Xsolla’s oplossingspakket de ontwikkelaars van mobiele games in staat hun games naadloos over te zetten van mobiel naar internet, desktop en cloud, terwijl ze kant-en-klare modellen voor het genereren van inkomsten aanbieden om winstgevende direct-to-consumer-verkoop mogelijk te maken voor game-ontwikkelaars.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20240305041312/nl/

(Graphic: Xsolla)

(Graphic: Xsolla)

Naarmate de videogame-industrie evolueert, verwachten spelers dat ze naadloos verspreid over alle platforms, vormfactoren en besturingsmethoden met hun favoriete titels aan de slag kunnen gaan. Deze groeiende verwachting plaatst Cross-Play in de voorhoede van moderne game-ontwikkelingsstrategieën. Ontwikkelaars van mobiele games kunnen hun games nu moeiteloos implementeren op mobiel, pc, console, cloud en internet met Xsolla Launcher en Xsolla Cloud Gaming.

Xsolla Launcher maakt het voor ontwikkelaars gemakkelijker om de mogelijkheden van desktopcomputers te benutten, inclusief verbeterde graphics, gameplay-diepte en langere speelsessies bij het porten van mobiele games naar pc.

Cloud Gaming voor mobiele games is op zijn beurt een strategische uitbreiding van de kernoplossing van Xsolla Cloud Gaming. Het stelt ontwikkelaars van mobiele videogames in staat platformonafhankelijk uit te breiden door gamebuilds rechtstreeks vanaf de eigen landingspagina van de ontwikkelaar op cloudplatforms te implementeren, waardoor ze flexibele mechanismen voor het genereren van inkomsten voor mobiele gebruikers kunnen bieden.

Cross-Play-ervaring zorgt voor een consistente en eerlijke strategie voor het genereren van inkomsten op alle platforms voor ontwikkelaars over de hele wereld. Deze aanpak garandeert gelijke toegang tot game-inhoud voor spelers, waardoor de algehele speelervaring wordt verbeterd en tegelijkertijd wordt voldaan aan de platformregels en -richtlijnen. Xsolla Web Shop, een toonaangevende oplossing voor webaankopen, vormt de basis voor de Direct-to-Consumer-strategie voor mobiele game-ontwikkelaars.

Webshops zijn eenvoudig aanpasbare online merkwinkels die volledig zijn uitgerust om in-game internetaankopen te vergemakkelijken. De volgende versie van de Xsolla Web Shop Solution omvat innovatieve updates die voortkomen uit de expertise van Xsolla die is opgedaan bij de lancering van meer dan 210 webshops en 40 van de 100 best scorende mobiele games wereldwijd. Xsolla Web Shop introduceert geavanceerde LiveOps-tools, extra personalisatie- en betrokkenheidsfuncties en een verbeterde gebruikersstroom voor naadloze aankopen. Naast deze verbeteringen zijn de experts van Xsolla altijd beschikbaar om begeleiding en ondersteuning te bieden door middel van advies over best practices bij het omgaan met de werking en het beheer van webshops.

“De vooruitgang die is geboekt met Cross-Play Cross-Pay was het afgelopen jaar een focus van onze innovatie na samenwerking met talrijke partners en de lancering van meer dan 200 webshops in 2023. Deze uitgebreide real-world applicatie met feedback van klanten heeft ontwikkelaars van mobiele games geholpen hun games efficiënt online op de markt te brengen door binnen de platformrichtlijnen te opereren,” aldus David Stelzer, President van Xsolla. “Cross-Play Cross-Pay is onze strategische innovatie om te voldoen aan de voortdurend veranderende eisen van de steeds veranderende mobiele game-industrie. Door een multiplatformoplossing voor mobiele game-ontwikkelaars te leveren, kunnen we hen helpen meer spelers te bereiken en hun activiteiten te laten groeien.”

Dit uitgebreide pakket Cross-Play Cross-Pay-oplossingen stelt mobiele ontwikkelaars in staat ervoor te zorgen dat hun games een zo groot mogelijk publiek bereiken door diepgaande en duurzame verbindingen tot stand te brengen met spelers over de hele wereld.

Ga voor meer informatie over Xsolla Web Shop 2.0 en de functies ervan naar: xsolla.pro/web-shop2

Ga voor meer informatie over Xsolla Cloud Gaming voor mobiel en de functies ervan naar: xsolla.pro/cloud-gaming

Ga voor meer informatie over Xsolla Launcher naar: xsolla.pro/xsolla-launcher

Over Xsolla

Xsolla is een wereldwijd bedrijf voor de handel in videogames met een robuuste en krachtige set tools en services die speciaal voor de branche zijn ontworpen. Sinds de oprichting in 2005 heeft Xsolla duizenden game-ontwikkelaars en -uitgevers van elke omvang geholpen bij het financieren, op de markt brengen, lanceren en genereren van inkomsten met hun games wereldwijd en op meerdere platforms. Als innovatieve leider op het gebied van game-commerce is het de missie van Xsolla om de inherente complexiteit van wereldwijde distributie, marketing en het genereren van inkomsten op te lossen, zodat onze partners meer geografische gebieden kunnen bereiken, meer inkomsten kunnen genereren en relaties kunnen opbouwen met gamers over de hele wereld. Xsolla, met hoofdkantoor en vestiging in Los Angeles, Californië, en met kantoren in Londen, Berlijn, Seoul, Beijing, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokio en steden over de hele wereld, ondersteunt grote gametitels zoals Valve, Twitch, Roblox, Epic Games, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo en meer.

Ga voor meer informatie naar: xsolla.com

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Derrick Stembridge

Global Director Public Relations, Xsolla

d.stembridge@xsolla.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr