18:19 uur 30-01-2024

Shurick Agapitov, oprichter van Xsolla, geeft nieuw boek uit: Once Upon Tomorrow, een visionaire opname van de Metaverse en de impact ervan op de creativiteit wereldwijd

 

LOS ANGELES–(BUSINESS WIRE)– Shurick Agapitov, een visionaire auteur en de oprichter van Xsolla, heeft vandaag zijn baanbrekende nieuwe boek onthuld: “Once Upon Tomorrow”. Dit pionierswerk biedt een transformatieve en ambitieuze visie op het Metaverse, die beduidend sterk tegen de gangbare verhaallijnen indruist. Het boek van Agapitov is een bewust uitdagende verkenning van de mogelijkheden en het potentieel van het Metaverse, die zorgt voor een uniek perspectief dat afwijkt van de zienswijzen die vaak op conferenties van de sector door technologie-CEO’s worden voorgesteld.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20240130446260/nl/

(Graphic: Business Wire)

(Graphic: Business Wire)

“In ‘Once Upon Tomorrow’ geef ik een visie van het Metaverse als een ruime, inclusieve en transformatieve ruimte. Het is niet gewoon een digitale grensovergang, maar een universum waar creativiteit, innovatie en zelfbeschikking versmelten. Dit boek is mijn uitnodiging gericht aan scheppers, denkers en dromers van over de hele wereld om bijeen te komen om een toekomst vorm te geven waar technologie het menselijke potentieel versterkt en een wereld van grenzeloze mogelijkheden bevordert. Het Metaverse zoals ik het zie, gaat niet om controle of inperking, maar om het ontketenen van de collectieve creativiteit en de ondernemersgeest die we allemaal hebben,” aldus Shurick Agapitov, oprichter van Xsolla en geprezen auteur van “Once Upon Tomorrow.”

“Once Upon Tomorrow” spit in het niet-aangeboorde potentieel van het Metaverse, met bijzonder aandacht voor de capaciteit die het heeft om opkomende en gevestigde merken samen te brengen, onvergetelijke consumentenervaringen tot stand te brengen en culturen wereldwijd te verrijken. Agapitov benadrukt de rol van het Metaverse in het democratiseren van opportuniteiten en gelijke toegang tot geavanceerde technologieën. Zijn visie reikt verder dan enkel technologische innovatie, en spitst zich toe op het potentieel van het Metaverse om scheppers van inhoud over de hele wereld mondiger te maken en te belonen. Het boek wijst verder op de aanzienlijke impact van het Metaverse op het onderwijs door aan kinderen en volwassenen over de hele wereld hoop en kansen te bieden. Agapitov pleit voor een gedecentraliseerd Metaverse dat zich van de dominantie van Silicon Valley distancieert door controle, winstpotentieel en vrijheid in de handen van creatieve gemeenschappen te leggen.

“Once Upon Tomorrow” is meer dan alleen maar een boek over het Metaverse. Het is een roadmap naar een toekomst waar technologie de mensheid in al haar diversiteit dient, om zo financiële, sociale en creatieve inclusiviteit te bevorderen. Agapitov heeft een toekomst voor ogen waar elke sector die met consumenten te maken krijgt, van de mode tot de gezondheidszorg en entertainment, getransformeerd wordt. Het boek verkent ook de potentiële impact van het Metaverse op business-to-business sectoren, het onderwijs, ruimtelijke ordening van steden, relaties tussen regeringen en inspanningen ten behoeve van non-profits.

Een belangrijke blikvanger van het boek zijn Agapitovs inzichten in de evolutie van technologie, van de begindagen van Instagram en Snapchat tot de toekomst van immersieve applicaties. Hij behandelt de rollen van de diverse belanghebbenden van technologie, waaronder internethostingproviders, websiteontwikkelaars, cloudcomputerexperts en infrastructuurbouwers, en de niet-aflatende behoefte aan geavanceerde netwerken en hardware. “Once Upon Tomorrow” is een visionair werk dat de lezers uitnodigt om opnieuw over het Metaverse en het grenzeloze potentieel ervan na te denken.

Voor meer informatie en om het boek te kopen, gaat u naar: onceupontomorrow.com

Over Shurick Agapitov

Als oprichter van Xsolla, Inc. is Shurick Agapitov een alom gerespecteerde innovator en adviseur in gaming, Web3, Metaverse en fintech. Zijn baanbrekend videogamebedrijf integreert blockchain-technologie, zodat ontwikkelaars geavanceerde tools en services krijgen voor effectievere gameactiviteiten en -verkoop. Dankzij haar aanwezigheid over de hele wereld, met onder andere kantoren in Los Angeles, Berlijn en Seoel, geeft Xsolla onder leiding van Shurick vorm aan de toekomst van gaming en het Metaverse, om een meer gedecentraliseerde en inclusieve sector te bevorderen.

Voor meer informatie over Shurick Agapitov gaat u naar: themarque.com of LinkedIn.com

Over Xsolla

Xsolla is een internationaal videogamebedrijf met een robuuste, krachtige set tools en services die specifiek voor de videogamesector zijn ontworpen. Sinds de oprichting in 2005 heeft Xsolla duizenden gameontwikkelaars en -uitgevers van elke omvang geholppen om hun games wereldwijd via diverse platformen te financieren, op de markt te brengen, te lanceren en winstgevend te maken. Als innovatieve leider in game-commerce, heeft Xsolla als missie om inherente complexiteiten van wereldwijde distributie, marketing en monetisering op te lossen om onze partners te helpen om meer geografische gebieden te bereiken, meer omzet te genereren en relaties met gamers van over de hele wereld tot stand te brengen. Het hoofdkantoor bevindt zich in Los Angeles, in Californië, maar het bedrijf heeft kantoren in Londen, Berlijn, Seoel, Beijing, Kuala Lumpur, Tokio en steden over de hele wereld. Xsolla steunt ronkende gamingtitels zoalls Valve, Twitch, Roblox, Epic Games, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo en vele andere.

Voor meer informatie en aanvullende details gaat u naar: xsolla.com

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Mediacontact
Derrick Stembridge

Internationaal directeur PR, Xsolla

d.stembridge@xsolla.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr