20:27 uur 25-01-2024

Talkdesk bevestigt haar aanwezigheid tijdens het All4Customer-event in Parijs, en versterkt haar inzet voor de Franse markt

Talkdesk stelt tentoon en host een masterclass over het potentieel van generatieve AI in het contactcentrum

  • Talkdesk zal live demonstraties geven van Talkdesk CX Cloud en Talkdesk Experience Clouds.
  • Tijdens de masterclass vah Talkdesk die in aanwezigheid doorgaat, wordt verkend hoe optimalisering van contactcentra een extra boost kan krijgen met generatieve AI.
  • Het bedrijf blijft zich inzetten voor Frankrijk als strategische groeimarkt.

PARIJS–(BUSINESS WIRE)– Talkdesk®, Inc., een internationle leider voor op AI gebaseerde contactcentra voor ondernemingen van elke omvang, kondigde vandaag haar aanwezigheid aan tijdens het All4Customer-event in Parijs van 26 tot 28 maart 2024. Investering in dit event maakt deel uit van de inzet van het bedrijf voor de Franse markt en haar streven om buitengewone resultaten voor klanten en partners binnen de regio tot stand te brengen dankzij de kracht van klantenervaring aangedreven door artificiële intelligentie (AI).

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Mediacontact:
Christie Blake

pr@talkdesk.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr