Jimmy John’s kondigt een mondiaal expansieplan aan met ondertekening van internationale franchiseovereenkomsten in Canada en Latijns-Amerika
ATLANTA–(BUSINESS WIRE)– Vandaag heeft Inspire Brands twee internationale franchiseovereenkomsten aangekondigd om Jimmy John’s, het grootste sandwichmerk met zelfbezorging in de Verenigde Staten, naar Canada en Latijns-Amerika te brengen, waarmee het wereldwijde expansieplan van het merk wordt gelanceerd.
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20240117479149/nl/

Jimmy John’s international store concept design (Photo: Business Wire)
Jimmy John’s focus op hoogwaardige ingrediënten, gemak en digitale innovatie, gecombineerd met bedieningsgemak, positioneert het merk op een unieke manier voor internationale aantrekkingskracht. De wereldwijde expansie zal een nieuwe manier inluiden voor internationale gasten om van het iconische menu te genieten: de mogelijkheid om warme tosti’s te bestellen met de mogelijkheid deze aan te passen.
“Al 40 jaar hanteert Jimmy John’s een ongecompliceerde aanpak bij het maken van belachelijk goede kwaliteitssandwiches en het is nu tijd om deze met de wereld te delen,” aldus Michael Haley, President & Managing Director, International voor Inspire Brands.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240117479149/nl/
Contacts
Larisa Zade
Inspire Brands
+1 313 300 7419
Larisa.Zade@InspireBrands.com