14:53 uur 07-12-2023

PUMA x VIVID VISIONS van Andrew Burgess: een textiel-naar-textiel mode-experiment

HERZOGENAURACH, Duitsland–(BUSINESS WIRE)– Het wereldwijde sportbedrijf PUMA onthult een nieuwe samenwerking met de Amerikaanse upcycler Andrew Burgess en zijn merk VIVID VISIONS met de lancering van een experimentele eenmalige capsulecollectie.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20231207747718/nl/

Global sports company PUMA reveals a new collaboration with US upcycler, Andrew Burgess and his brand VIVID VISIONS with the launch of an experimental one-off capsule collection.

Global sports company PUMA reveals a new collaboration with US upcycler, Andrew Burgess and his brand VIVID VISIONS with the launch of an experimental one-off capsule collection.

In nauwe samenwerking met PUMA heeft Andrew vijf ontwerpen gecreëerd, elk volledig gemaakt van PUMA’s gerecyclede polyester RE:FIBRE-stof. De art direction, opgenomen op modellen in het iconische York Hall Leisure Centre in Londen, combineert futuristisch modeontwerp met retro-sportnostalgie, is een eerbetoon aan de roots van PUMA en viert tegelijkertijd het merk en de toewijding van Andrews aan duurzame textielinnovatie.

De creatieve beelden tonen de kledingstukken keer op keer herhaald – wat de oneindige mogelijkheden van circulaire mode weerspiegelt, waarbij oude kledingstukken keer op keer worden getransformeerd in nieuwe.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

PUMA’s Corporate Communications, Samantha Du Plessis – samantha.duplessis@puma.com

MSL Communications Agency pumaglobalteam@mslgroup.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr