PUMA nodigt ambassadeurs uit de hele wereld uit om “Class of 23” te vormen
HERZOGENAURACH, Duitsland–(BUSINESS WIRE)– Het wereldwijde sportbedrijf PUMA lanceert een beanies campagne, “Class of 23”, en brengt ambassadeurs van over de hele wereld samen om de hechte PUMA-familie te vormen.
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20231001508355/nl/

Global sports company PUMA launches a beanies campaign, “Class of 23”, to unite ambassadors from across the globe to represent of the close-knit PUMA family. (Photo: Business Wire)
Met het jaar 2023 heeft PUMA een lange geschiedenis achter de rug, die is gemaakt met opmerkelijke mensen. “Class of 23” is de juiste manier om de inspirerende ambassadeurs en talenten te vieren waarmee PUMA de afgelopen 75 jaar heeft samengewerkt.
Elk talent, van Neymar Jr. en Pamela Reif tot Gianmarco Tamberi en Winnie Harlow, werd op een persoonlijke manier vastgelegd met zijn of haar favoriete PUMA-beanies uit de 2023-collectie, als bewijs dat zij deel uitmaken van de grote PUMA-familie.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20231001508355/nl/
Contacts
Media Contact:
PUMA
Gudrun Caemmerer
Teamhead Global PR
gudrun.caemmerer@puma.com