Aktana kondigt nieuwe strategiesuite aan om leiders in Biofarma nooit eerder geziene zichtbaarheid en controle te bieden over de effectiviteit van campagnes via meerdere kanalen
Drie nieuwe producten gebaseerd op AI verbinden strategische prioriteiten met de optimale tactische mix- en resourceallocatie om groter HCP-engagement en getrouwheid te bevorderen
NEW YORK–(BUSINESS WIRE)– Tijdens het inaugurale evenement Aktana Innovation Exchange(AIx) van vandaag kondigde Aktana, Inc., leider in intelligent klantenengagement voor de internationale biowetenschappenindustrie, drie nieuwe producten aan die programma’s voor klantenengagement transformeren door op dynamische wijze de connectie aan te halen tussen strategie, tactische uitvoering en tijd tot impact. AIx is een samenwerkingsevenement dat executives uitnodigt uit meer dan 35 biowetenschappen- en technologiebedrijven, met als enige missie om de innovatiegraad te verbeteren in het toepassen van AI en machine learning op commerciële en medische programma’s.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230926774372/nl/
Contacts
Debby Fry Wilson
deborah.wilson@aktana.com
425-638-9617