15:33 uur 15-09-2023

Online retailers voelen zich gevangen tussen het behouden van trouwe klanten en dalende winsten: 90% verliest geld door beleidsmisbruik

90% van de online retailers zegt dat misbruik door consumenten van retourbeleid, kortingsbonnen en loyaliteitsprogramma’s hun bedrijfsresultaten beïnvloedt, maar 93% verklaart dat ze een genereus beleid moeten voeren om klanten te behouden

NEW YORK–(BUSINESS WIRE)– Riskified (NYSE:RSKD), een leider op het gebied van e-commercefraude en risico-informatie, heeft vandaag ‘Policy Abuse and Its Impact on Merchants: Global Benchmarks 2023’ gepubliceerd. Hierin wordt onthuld hoe misbruik door consumenten van restituties, retourzendingen en promotieprogramma’s, retailers en andere handelaren, naast wederverkopers, dwingt een moeilijk evenwicht te vinden tussen het behouden van klanten en het accepteren van een onvermijdelijk winstverlies.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Aileen McNelis

PR voor Riskified

amcnelis@nexttechcomms.com

Cristina Dinozo

Sr. Director Communications

press@riskified.com

Chett Mandel

Hoofd Investor Relations

ir@riskified.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr