Tagger lanceert Q2 2023 Fashion Index met topmerken in Influencer Marketing
Kwartaalrapport benadrukt dat influencerrelaties de verkoop en merkbekendheid kunnen stimuleren
SANTA MONICA, Calif.–(BUSINESS WIRE)– Tagger by Sprout Social, de wereldwijde technologieleider die influencer marketing intelligenter maakt, brengt vandaag zijn Q2 Fashion Influencer Marketing Index uit. Het rapport laat zien welke modemerken het meeste succes hebben geboekt met influencer marketing en hoe anderen gebruik kunnen maken van de inzichten achter miljoenen gesponsorde posts om de verkoop en merkbekendheid te vergroten.
Het rapport maakt gebruik van Signals, de social intelligence engine van Tagger, en geeft een overzicht van de algehele prestaties van het platform in het tweede kwartaal. De Fashion Influencer Marketing Index laat een indrukwekkende 446.000 influencers zien die 15,6 miljoen keer hebben gepost over modegerelateerde content, met Instagram aan kop met de meeste posts.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230907589671/nl/
Contacts
Katie Huff
Trevelino/Keller
404.214.0722
khuff@trevelinokeller.com