Feel Sharp, Play Sharp: Gillette en Razer worden partners voor de ultieme samenwerking op het gebied van verzorging en gaming
Iconische merken werken samen om een exclusief scheermes te creëren om de scheer- en game-ervaring naar een hoger niveau te tillen
BOSTON–(BUSINESS WIRE)– Gillette™, ‘s werelds grootste mannelijke verzorgingsbedrijf, en Razer™, ‘s werelds toonaangevende lifestyle-merk voor gamers, zijn een partnerschap aangegaan om de ultieme samenwerking op het gebied van verzorging en gaming te lanceren. De twee merken – die beide een rijke geschiedenis en traditie binnen de gemeenschap hebben – ontmoeten elkaar op het snijvlak van design, innovatie en geavanceerde technologie om de limited-edition-serie van GilletteLabs with Exfoliating Bar-producten met het merk Razer te onthullen.
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20230822785765/nl/

Feel Sharp, Play Sharp: Gillette and Razer Team Up for the Ultimate Collaboration in Grooming and Gaming. To learn more, visit gillette.com/razer. (Graphic: Business Wire)
Eind augustus zal de uitrol in winkels en online beginnen. Consumenten kunnen het GilletteLabs with Exfoliating Bar-scheermes – de nieuwste innovatie van het merk Gillette – kopen met het iconische driekoppige slangenlogo en de zuurgroene handelsmerken van Razer.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230822785765/nl/
Contacts
Kristyn Brown, MMK+ namens Gillette
Kristyn.Brown@Ketchum.com
Carey Spence, Razer
Carey.Spence@razer.com