Kochava Publisher’s Suite geselecteerd door de belangrijkste uitgevers van de sector
Een innovatieve, duidelijk gelabelde advertentiemeettechnologie stuurt prestatiemarketing aan op CTV- en OTT-platforms en retailmedianetwerken
CANNES, Frankrijk–(BUSINESS WIRE)– Kochava, het vooraanstaande bedrijf op gebied van oplossingen voor realtime gegevens voor meting op en toewijzing aan meerdere kanalen, kondigde vandaag aan dat de Kochava Publisher’s Suite door de belangrijkste platforms en uitgevers werd geselecteerd en met succes geïntegreerd is.
“Dit markeert een belangrijke mijlpaal voor onze Publisher’s Suite sinds we die vorig jaar lanceerden,” zegt Charles Manning, oprichter en CEO van Kochava. “Terwijl Kochava reeds lang leader is op gebied van de meet- en attributiecategorie voor adverteerders, is het product Publisher’s Suite een relatief nieuw technologieaanbod, en de marktrespons en trekkracht die onze uitgeversklanten ervaren, is ronduit ongelooflijk.”
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230620202612/nl/
Contacts
Mediacontactpersoon
Leslie Amadio
Directeur Public Relations, Kochava
lamadio@kochava.com
208.610.1650