22:26 uur 20-06-2023

Cyara neemt CentraCX over en voegt Voice of the Customer (VOC) toe aan haar oplossingen voor klantenervaringtransformatie

Strategische overname brengt inzichten uit feedback van klanten om klantentevredenheid, engagement van agenten en merkreputatie te verbeteren

REDWOOD CITY, Calif.–(BUSINESS WIRE)– Cyara, de toonaangevende provider van CX (Customer Experience) transformatieplatforms op basis van AI, kondigde vandaag de overname aan van CentraCX, een volledige, op SaaS-gebaseerde VOC-oplossing (Voice of the Customer), specifiek voor contactcentra ontworpen. Deze overname voegt geavanceerde VOC-mogelijkheden en feedback van klanten toe aan de productenportfolio van Cyara, waardoor de unieke positie van het bedrijf in de CX-transformatiemarkt sterker wordt, omdat dit de eerste is die deze combinatie van CX-verzekering en klantenfeedback aanbiedt.

De overname van CentraCX vult de bestaande capaciteiten van Cyara aan, met waardevolle inzichten die bedrijven informeren over hoe CX-strategieën best worden ontworpen om waarheidsgetrouw op het doelpubliek van klanten in te spelen.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Mediacontactpersoon V.S.
Diana Gallagher

+1(408) 656-9699

10Fold communicatie voor Cyara

cyara@10fold.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr