Avaya en Alvaria werken samen om proactieve klantervaring te transformeren met geavanceerde uitgaande mogelijkheden
Introductie van een baanbrekende alliantie, die is ontworpen om ‘s werelds grootste merken te helpen bij de overgang van reactieve naar proactieve klantervaringen in de cloud
ORLANDO, Fla.–(BUSINESS WIRE)– Vandaag kondigde Alvaria een uitgebreid partnerschap aan met Avaya, een toonaangevende leverancier van klantervaringoplossingen, om het Avaya-cloudportfolio verder te versterken met geavanceerde outreachmogelijkheden. Als onderdeel van de langdurige relatie van het bedrijf in Avaya’s DevConnect Technology Partner-programma, is deze uitgebreide samenwerking gericht op het leveren van proactieve klantbereikervaringen om innovatie zonder onderbreking te leveren, terwijl naleving van wettelijke vereisten wordt gewaarborgd en engagementactiviteiten in de hele onderneming worden gecoördineerd.
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20230619757100/nl/

Introducing a groundbreaking alliance designed to help the world’s largest brands transition from reactive to proactive customer experiences in the cloud. (Graphic: Business Wire)
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230619757100/nl/
Contacts
Media-aanvragen:
Colleen Sheley
Alvaria, SVP of Global Marketing
Press@Alvaria.com
Avaya Mediacontactpersoon
Alex Alias
Avaya, Senior Manager Bedrijfscommunicatie
alalias@avaya.com