19:47 uur 15-06-2023

Wereldwijde merken, toonaangevende Europese uitgevers en retailpartners wenden zich tot Europese Unified ID om relevante advertenties kunnen blijven aanbieden

Bacardi, Kimberly-Clark, Aller Media, Future, gutefrage.net|highfivve, OneFootball, Prisma Media en Tesco Media en Insights Platform gaan een nieuw, privacybewust identiteitskader aan om Europese consumenten betere controle over hun gegevens te geven

LONDEN–(BUSINESS WIRE)– European Unified ID (EUID), een nieuwe identiteitsoplossing die speciaal is ontwikkeld voor de Europese markt, krijgt steeds meer steun in heel Europa, onder andere van wereldwijde merken, toonaangevende Europese uitgevers en retailpartners. EUID is een Europese tegenhanger van Unified ID 2.0 (UID2), een nieuwe benadering van identiteit die door de hele branche wordt gebruikt. De eerste merken en uitgevers die EUID gebruiken zijn onder andere Bacardi, Kimberly-Clark, Aller Media, Future, gutefrage.net|highfivve, OneFootball, Prisma Media en Tesco Media en Insights Platform, mogelijk gemaakt door dunnhumby.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

thetradedesk@firstlightgroup.io, +44 7526 565 507

Check out our twitter: @NewsNovumpr