Als primeur binnen de branche maakt PUMA een podcastserie over duurzaamheidsrapporten om Gen-Z te bereiken
HERZOGENAURACH, Duitsland–(BUSINESS WIRE)– Sportbedrijf PUMA heeft een podcastserie gemaakt om haar Duurzaamheidsrapport 2022 toegankelijker te maken en een breder en jonger publiek te bereiken. In de podcast The RE:GEN REPORTS komen denkers van de volgende generatie uit zes landen aan het woord en wordt de inhoud van het rapport toegelicht in 10 podcastafleveringen, waarvan de eerste drie vanaf 1 juni beschikbaar zijn op alle grote podcastplatforms.
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20230601005540/nl/
Sports company PUMA has created a podcast series to make its 2022 Sustainability Report more accessible and to reach a wider and younger audience. (Photo: Business Wire)
De RE:GEN REPORTS-podcast is, evenals het onlangs aangekondigde project Voices of a Re:Generation, een direct uitvloeisel van de feedback die PUMA vorig jaar ontving tijdens de Conference of the People, die door het bedrijf werd georganiseerd om met vertegenwoordigers van Gen-Z, branchegenoten en experts te praten over oplossingen voor enkele van de de meest urgente uitdagingen van de mode-industrie op het gebied van duurzaamheid.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230601005540/nl/
Contacts
Contactpersonen voor de media:
Kerstin Neuber – PUMA SE – Kerstin.neuber@puma.com
Eunice Neto – MSL – Eunice.net@mslgroup.com
Lornette Harley – MSL – lornette.harley@mslgroup.com