03:00 uur 29-07-2022

GUESS gaat naar Granada voor de herfst/winter-advertentiecampagne 2022

LOS ANGELES–(BUSINESS WIRE)– De nieuwe herfst-winter-advertentiecampagne 2022 van GUESS presenteert het merk met het verkennen van de historierijke straten van Granada, Spanje.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20220728005104/nl/

GUESS Heads to Granada for the 2022 Fall/Winter Advertising Campaign (Photo: Business Wire)

GUESS Heads to Granada for the 2022 Fall/Winter Advertising Campaign (Photo: Business Wire)

De herfst/zomer-campagne 2022 wordt onsterfelijk gemaakt door de lens van modefotograaf Tatiana Gerusova, onder begeleiding van Paul Marciano, Chief Creative Officer van GUESS? Inc. De nieuwe campagne brengt een knetterende opstelling: De in Duitsland geboren Poolse mannequin Kim Dammer, het Servische model Nina Kostić, het Spaanse model Lidia Santos, het Italiaanse model Mario Ermito en het Franse model Xavier Grey.

GUESS Dames

De campagne presenteert een verleidelijke reeks GUESS-kledingstukken, waarbij accessoires die iedereen wil hebben en verfijnde dieren- en plantenprints worden uitgelicht. De collectie brengt een frisse en jeugdige bries van eigentijdse kleur en stijl mee naar de grijze winterdagen.

Tegen de bekoorlijke continentale achtergrond van het Moorse Alhambra-paleis en de eeuwenoude Arabische wijk Albaicín, zien we de GUESS-vrouw omhuld in een betoverende, kosmopolitische look. De collectie omvat opvallende tweedelige broekpakken en flirterige mantelpakjes, aansluitende sweaterjurken en glanzende, geplooide avondjurken, allemaal in combinatie met winterjassen die een statement maken, gezellige breisels, taille-omsluitende riemen en vlotte laarzen met hoge hak.

De damescollectie en campagne herfst/winter 22 van GUESS werken aan de presentatie van een modern maar tijdloos aanbod dat de vrouwelijke spirit van glamour en onafhankelijkheid omarmt. Variërend van een assortiment van warm-en-donzige kleurstalen waaronder mooie pastels, heldere blauwtinten en herfstige roodtinten, tot tijdloze neutrale tinten, zoal beige, crème, bruin, grijs en khaki, biedt de lijn het hele seizoen een scala aan kleur.

GUESS Heren

Van jongensachtig casual tot moeiteloos verzorgd stapt de GUESS-man naar buiten in alles van echt cool leer en denim tot tie-dye flitsen en doodgewone ruitpatronen. Om de collectie te vervolmaken integreert de lijn camouflagebroeken, elegante sweaters, jassen met een onberispelijk gedistingeerde snit, donsjassen en robuuste parka’s. Met het eclectische assortiment schoeisel, accessoires en kleurtonen, die uiteenlopen van klassieke blauwtinten en aardetinten tot flitsen van geel, perzik en pastel, is de collectie aantrekkelijk voor de elegante man van de wereld en de eeuwige zwerver.

“Ik hou absoluut van deze collectie en locatie, het is zo fascinerend,” aldus Chief Creative Officer, Paul Marciano. “Granada’s mix van barokke, Moorse en Renaissance architectuur creëert een echt aantrekkelijk contrast met de warme kleuren en eigentijdse uitstraling van het herfst/winter-aanbod. Het is een plek met een unieke en iconische schoonheid, waar traditie, verleden en heden samensmelten, een element dat de charmante en tijdloze essentie van GUESS belichaamt.”

Let op de advertentiecampagne voor herfst-winter 2022 van GUESS in de toonaangevende mode- en livestylebladen, de winkels van GUESS en online.

Over GUESS?, Inc.

GUESS is in 1981 opgericht en begon als een jeansbedrijf. Sindsdien is het met succes uitgegroeid tot een wereldwijd lifestyle-merk. Guess?, Inc. ontwerpt, verkoopt, distribueert en geeft licenties voor een lifestyle-collectie van hedendaagse kleding, denim, handtassen, horloges, brillen, schoenen en andere gerelateerde consumentenproducten. De producten van Guess? worden gedistribueerd via winkels van het merk Guess? en de betere warenhuizen en speciaalzaken over de hele wereld. Vanaf 30 april 2022 exploiteerde het bedrijf rechtstreeks 1.073 winkels in Noord- en Zuid-Amerika, Europa en Azië. De partners en distributeurs van het bedrijf exploiteerden wereldwijd 565 extra winkels. Vanaf 30 april 2022 waren het bedrijf en hun partners en distributeurs wereldwijd actief in ongeveer 100 landen. Ga voor meer informatie over het bedrijf naar www.guess.com.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Kaitlyn Quail

GUESS?, Inc.

212.852.0568

kquail@guess.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr