11:00 uur 10-03-2022

5 manieren waarop bedrijven digitale betalingen kunnen gebruiken om hun bedrijf een boost te geven in een post-covid-omgeving I Digitaal bankbedrijf DNBC

LONDEN–(BUSINESS WIRE)– De wereldwijde vraag naar digitale betalingen is enorm gestegen. De dramatische toename van contactloze betalingen over de hele wereld biedt bedrijven de mogelijkheid om niet alleen aan de vraag van klanten te voldoen, maar ook om te profiteren van de vele voordelen van digitaal betalen.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20220308005589/nl/

DNBCnet App - International Money Transfer at Your Fingertips (Photo: Business Wire)

DNBCnet App – International Money Transfer at Your Fingertips (Photo: Business Wire)

Blijf bij ons terwijl we deze kansen verkennen, zodat u weet hoe u digitale betalingen kunt gebruiken om uw bedrijf een boost te geven in de post-COVID-omgeving en daarbuiten.

1. Online betalingen met creditcard accepteren

Bijna 420 miljard transacties ter waarde van $ 7 biljoen kunnen tot 2023 overgaan van contant geld naar kaarten en digitale betalingen, en tot $ 48 biljoen in 2030.

Als u geen creditcards accepteert, loopt u het risico honderden potentiële klanten te verliezen die niet contant willen betalen.

Dus als klanten geavanceerde betalingsopties krijgen, is de kans groter dat ze meer kopen.

2. Maak gebruik van internetbankieren

Met internetbankieren kunt u op elk moment transacties verwerken, waardoor u uw werk niet hoeft uit te stellen om naar de bank te gaan.

Als uw bedrijf vereist dat u regelmatig wereldwijd betalingen verricht en ontvangt, kan een zakelijke DNBC-account u helpen snel geld over te maken, waar ter wereld u zich ook bevindt.

“Als u betalingen goed structureert, kan digitaal bankieren een meer voorspelbare cashflow creëren gedurende de levensduur van uw bedrijf,” aldus Jimmy Lee, oprichter en CEO van DNBC Financial Group.

3. Accepteer digitale portemonneebetalingen en QR-code

Volgens het World Payments Report zullen gebruikers van digitale portemonnees in 2024 groeien van 2,3 miljard naar 4 miljard. Verwacht wordt dat tot 2025 30% van alle mobiele gebruikers QR-codes zullen gebruiken.

Het gebruik van digitale portemonnees en QR-code heeft het betalingsproces verbeterd. Met een snelle zwaai van de telefoon bij een speciale terminal, kan een klant gemakkelijk zijn betaling uitvoeren. Dit verbetert niet alleen de gebruikerservaring van de klant, maar verhoogt ook het aantal transacties per tijdseenheid.

4. Gebruik de app voor mobiele betalingen

Met de populariteit van smartphones kan de kans om de inkomsten via mobiele betalingen te verhogen niet worden genegeerd. De mogelijkheid om online diensten en producten te verkopen en te kopen, en de accounts van klanten overal te beheren, zijn enkele van de belangrijkste redenen waarom bedrijven mobiele betalingsapps goedkeuren.

Sommige apps, zoals DNBCnet, zijn het overwegen waard als u vaak reist en internationale transacties uitvoert. De app helpt u de financiën van uw bedrijf bij te houden en uw accounts onderweg te beheren.

5. Implementeer een oplossing voor omnichannelbetalingen om de cashflow te verbeteren

De oplossing voor omnichannelbetalingen kan de betalingen van klanten versnellen. Veel bedrijven gebruiken verschillende betalingssystemen om via verschillende betalingsmethoden te innen en hebben vaak meerdere bankrekeningen met betrekking tot elk systeem.

Deze complicatie wordt verminderd door een systeem voor het incasseren van betalingen te implementeren dat alle soorten betalingen via één oplossing afhandelt. Het maakt het ook mogelijk om cashflowregistraties in één systeem te integreren en verlaagt waarschijnlijk de kosten.

Tijd om uw betaling naar een hoger niveau te tillen

Een van de belangrijkste voordelen van digitale betalingen is dat ze bedrijfseigenaren in staat stellen zich te concentreren op het leveren van diensten.

Zelfs de kleinste verbetering van de betalingsprestaties kan de bedrijfsresultaten aanzienlijk verbeteren.

DNBC is een van de toonaangevende aanbieders in de digitale banksector. Het biedt zijn gebruikers uitzonderlijk gemak en transparantie. Via hun smartphone kunnen klanten waar en wanneer ze maar willen Gratis zichtrekening openen.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Oliver Nguyen

Vice Director

oliver.ng@dnbcf.com
+370 5240 5555

https://www.dnbcf.com/

Check out our twitter: @NewsNovumpr