15:00 uur 03-03-2022

S4M viert tienjarig jubileum en snelle internationale expansie met wereldwijde rebranding en nieuwe naam

Na een indrukwekkende groei en toegenomen penetratie binnen ‘s werelds beste bureaus en merken, heeft het bedrijf aangekondigd dat het zich verder ontwikkelt.

NEW YORK–(BUSINESS WIRE)– S4M, het toonaangevende drive-to-store-platform voor eersteklas retailers, restaurants en autodealers, heeft vandaag aangekondigd dat het de naam verandert in Ask Locala. Het bedrijf werd tien jaar geleden opgericht met de missie om toonaangevend succes te genereren voor locatiegebaseerde bedrijven die mobiele advertenties gebruiken. Sinds 2011 is de technologie van S4M voortdurend geëvolueerd, waarbij machine learning-algoritmen worden gebruikt om te leren van consumentenbewegingen en hun reactie op tienduizenden campagnes. Deze unieke, volledig geautomatiseerde aanpak heeft geresulteerd in een platform dat ongeëvenaard is met betrekking tot zowel hypergelokaliseerde campagneprestaties als gedetailleerde meetmogelijkheden. Het bedrijf heeft zijn activiteiten ook wereldwijd opgeschaald en is nu actief in meer dan tien landen en voert campagnes uit in tientallen andere.

De overstap van S4M naar de naam Ask Locala is bedoeld om de volledige reeks advertentie- en meetoplossingen van het bedrijf beter weer te geven en de focus op het ondersteunen van locatiegebaseerde bedrijven te versterken. Door de huidige wereldwijde gebeurtenissen is de frequentie waarmee kooppatronen van consumenten zijn veranderd toegenomen, en Ask Locala is van de grond af aan ontworpen om betrouwbare inkomstenstromen te creëren en in stand te houden via fysiek of eCommerce-verkeer.

“Het is belangrijk dat gemeenschappen bloeiende restaurants, drukke winkels en succesvolle autodealers hebben! Fysieke winkels zijn DE sociale band die ons allemaal met elkaar verbindt. Iedereen heeft ze nodig. Iedereen houdt van ze,” aldus Christophe Collet, CEO van Ask Locala. “Onze missie is om hen te helpen zich aan te passen aan de nieuwe, post-covid wereld. Deze wereld is een hybride waarin het klanttraject niet langer digitaal of fysiek is, maar allebei tegelijk.”

“Ask Locala is de perfecte naam om de kracht van ons platform te beschrijven. We zijn uniek in de branche met onze tienjarige machine learning-algoritmen die voortdurend optimaliseren voor één doel: meer consumenten naar winkels krijgen en bewijs leveren van de resultaten,” aldus Cameron V. Peebles, Global Chief Marketing Officer van Ask Locala. “We weten dat de markt ons ziet als een wereldwijd inzichtelijk platform dat voor lokale effecten kan zorgen. Of het nu gaat om doelgroepen, analyses, toeschrijving of activatie, onze data slapen nooit en we bedenken altijd nieuwe manieren om de ROI van onze klanten te versnellen.”

Over Ask Locala Al meer dan tien jaar vertrouwd door ‘s werelds beste retailers, restaurants en automerken, is Ask Locala de erkende leider in het naar fysieke en e-commerce winkels krijgen van consumenten, en bewijst het daarvan ook de resultaten. De krachtige en complete reeks digitale marketingproducten van Ask Locala voorziet in een ongeëvenaard inzicht in shoppers en concurrenten en biedt tegelijkertijd volledige controle over waar en wanneer merken potentiële consumenten kunnen bereiken en hen ertoe kunnen aanzetten aankopen te doen. Het bedrijf is opgericht in 2011 en heeft kantoren in de Verenigde Staten, Frankrijk, België, het VK, Zwitserland, Singapore, Italië, Canada, Mexico en de VAE.

Ga voor meer informatie naar asklocala.com.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Hank Kim

Managing Director, Middle 8 Media

hank@m8media.net
917-647-0500

Check out our twitter: @NewsNovumpr