09:00 uur 10-02-2022

Frost & Sullivan benoemt Webhelp tot meest innovatieve CX Outsourcing Services Provider

PARIJS–(BUSINESS WIRE)– Webhelp, een toonaangevende wereldwijde specialist op het gebied van customer experience (CX), is in het Frost & Sullivans 2021 Frost Radar™ rapport erkend als marktleider. Het bedrijf is gerangschikt als meest innovatieve CX-organisatie en staat daarnaast in de top twee vanwege zijn consistente groei.

Frost Radar™ kijkt niet alleen naar absolute omzet, maar meet ook groeipercentages en combineert deze met andere factoren als innovatie, R&D, productportfolio en klantgerichtheid. In deze analyse scoorde Webhelp hogere cijfers dan 18 andere bedrijven, waarbij in heel Europa meer dan 250 bedrijven uit de branche betrokken waren.

“Webhelp blijft met zijn vooruitstrevende portfolio ondersteund door hoogwaardig CX advies, geavanceerde analytics, AI, automatisering en omnichannel technologie de branche overtreffen “, zegt Federico Teveles, CX Industry Analyst bij Frost & Sullivan. “Door dit op een deskundige wijze te combineren met hun toegewijde medewerkers, blijven ze bijzondere klantervaringen realiseren die voldoen aan de verwachtingen van consumenten.

Frost & Sullivan zet Webhelp in de schijnwerpers vanwege één van de meest vooruitstrevende strategieën in de branche als het gaat om het ontwerpen van op maat gemaakte CX oplossingen. Een onderdeel hiervan is de creatie van de Anywhere methodologie die best-shoring en nieuwe werkmodellen combineert met de support van een uitgebreid platform. Daarnaast werd het bedrijf erkend voor het uitgebreide aanbod van in-house oplossingen zoals VoC, augmented agent, call recording en transcriptie, machine translation, en people analytics. Ook kreeg Webhelp erkenning voor het feit dat het zijn interne R&D-inspanningen aanvult met tientallen partnerschappen om zo het technologische aanbod te verrijken.

Het rapport bekrachtigt de aanzienlijke groei die Webhelp het afgelopen jaar heeft doorgemaakt door zich te richten op de ontwikkeling van de digitale transformatiemogelijkheden en CX-consulting voor het creëren van waardevolle end-to-end customer journeys.

Olivier Duha, CEO en mede-oprichter van Webhelp, zegt:

“We zijn ongelooflijk trots dat Frost & Sullivan Webhelp heeft uitgeroepen tot Europa’s top CX innovator. Ze hebben zowel onze toonaangevende technische capability erkend, als onze Webhelp Anywhere propositie die best-shoring combineert met nieuwe delivery modellen – zoals homeworking, hybride modellen en GigCX. Het is deze game-changing mentaliteit die innovatie mogelijk maakt en onze wereldwijde groei stimuleert. Met Webhelpers in meer dan 55 landen over de hele wereld, zijn we zeer goed gepositioneerd om de impact voor onze klanten, onze mensen en de communities waarin we werken te maximaliseren.”

Over Webhelp

Webhelp creëert, realiseert en optimaliseert onvergetelijke menselijke ervaringen in de digitale wereld van vandaag de dag – met als resultaat de mooiste game-changing customer journeys. Van sales tot service, content moderation tot credit management, Webhelp is een end-to-end partner voor alle B2C en B2B customer journeys. De bijna 100.000 gepassioneerde medewerkers in meer dan 55 landen maken het verschil voor ‘s werelds grootste merken. Webhelp is vanaf november 2019 eigendom van het management en Groupe Bruxelles Lambert (Euronext: GBLB), een toonaangevende wereldwijde investeringsholding.

Contacts

Sam Mohr

webhelp@axicom.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr