09:00 uur 09-02-2022

Amplitude kondigt datums aan voor Amplify 2022, de nr. 1 Product- en Growth conferentie

Van 24 tot en met 26 mei zullen product leaders offline en online bijeenkomen om kennis te delen en te vergaren over het opbouwen en laten groeien van succesvolle digitale producten.

SAN FRANCISCO–(BUSINESS WIRE)– Amplitude, Inc. (Nasdaq: AMPL), de pionier in digitale optimalisatie, heeft vandaag aangekondigd dat Amplify, de nr. 1 Product- en Growth conferentie, in 2022 terugkeert als een hybride evenement. Tegenwoordig dienen digitale producten niet alleen als onderdeel van het bedrijf, maar zijn ze het bedrijf. Dat betekent dat product leaders onder enorme druk staan om innovatieve producten te ontwikkelen die groei en omzet stimuleren. Product leaders behoren nu tot de machtigste en best uitgeruste personen om de groei binnen een organisatie te stimuleren. Om deze reden kan hun impact op het succes van het bedrijf niet worden overschat. Tijdens Amplify 2022 zullen de aanwezigen leren van en netwerken met ’s werelds meest succesvolle product leaders en zullen ze na afloop in staat zijn om hun product strategie te transformeren.

Het evenement vindt plaats van 24 tot en met 26 mei 2022 in het ARIA Resort and Casino in Las Vegas, Verenigde Staten. Geïnteresseerden kunnen zich hier registreren voor het offline evenement of een ticket selecteren voor het online evenement. Deze biedt toegang tot alle keynotes die live worden gestreamd en die daarna on-demand beschikbaar zullen zijn.

“Na de enorme investering in digitale transformatie die we in verschillende sectoren hebben gezien, vragen bedrijven zich af wat er daarna komt,” zei Spenser Skates, CEO en medeoprichter van Amplitude. “We zijn van mening dat product leaders uniek gepositioneerd zijn om innovatie en bedrijfsgroei binnen hun organisatie te stimuleren. Terwijl we getuige zijn van de opkomst van de Chief Product Officer, kijken we ernaar uit om samen te komen op Amplify om de bijdragen van product leaders in de spotlight te zetten, te leren van hun kennis, successen te vieren, en de volgende generatie product leaders te inspireren.”

Over Amplify

Amplify is de conferentie waar de beste Product- en Growth experts van over de hele wereld, van onder andere bedrijven in consumententechnologie, retail, SaaS, fintech, crypto, gaming en media, samenkomen. Op geheel veilige wijze zullen deelnemers ontdekken wat er nodig is om te innoveren en digitale producten te laten groeien, via een mix van keynotes en breakout sessies. Amplify biedt ook de mogelijkheid te netwerken met mede-executives, product leaders, data scientists, marketeers en iedereen die de digitale activiteiten van hun organisatie vooruit helpt.

Tussen de all-star line-up van dit jaar staan Amplitude’s CEO en medeoprichter Spenser Skates en SVP of Product Justin Bauer, evenals succesvolle veteranen uit de sector die productinnovatie hebben geleid, marktdifferentiatie hebben gestimuleerd en duurzame klantrelaties hebben gecreëerd. Sprekers uit het verleden zijn onder meer leiders van Zoom, Peloton, Walmart, Ford, Airbnb en Sequoia. De agenda van dit jaar en de volledige line-up van sprekers worden in de komende weken aangekondigd op de Amplify-site.

Over de Pioneer Awards

Amplify eert opnieuw de personen en teams die data gebruiken om producten sneller, slimmer en customer-centric te bouwen. De jaarlijkse Amplitude Pioneer Awards, vernieuwd voor 2022 met een uitgebreide categorielijst, erkennen de product-, marketing- en klantgerichte leiders die Amplitude gebruiken om klanten beter te verbinden en te behouden en tegelijkertijd de bedrijfsgroei te stimuleren. De winnaars worden geselecteerd in zeven categorieën: Productinnovatie, klantimpact, datacultuur, growth architect, marketing inzicht, data driver en pionier van het jaar. De winnaars van vorig jaar zijn leiders van Atlassian, HBO Max, IBM, TD Bank en meer. De nominaties zijn open tot en met 28 maart 2022.

“We zijn Amplitude gaan gebruiken omdat we beter wilden begrijpen hoe onze klanten met onze producten omgaan”, zei Chad Meeks, data product manager bij Movies Anywhere. “Maar nu heeft het onze manier van denken over productstrategie veranderd. Nadat we in ons hele product analyses hadden geïntegreerd, realiseerden we ons welke directe impact bruikbare productdata kan hebben op de bedrijfsgroei. Het was een eer om vorig jaar uitgeroepen te worden tot Pioneer Award-winnaar en ik kijk uit naar de innovaties die dit jaar bij bedrijven zijn uitgevoerd dankzij digitale optimalisatie.”

Voor registreren en meer informatie over Amplify 2022, inclusief ons COVID-19-vaccinatiebeleid en gezondheids- en veiligheidsprotocollen, klikt u hier. Meer informatie over de Pioneer Awards van 2022 vindt u hier.

Over Amplitude

Amplitude is de pionier in digitale optimalisatie software. Meer dan 1.400 klanten, waaronder Atlassian, Instacart, NBCUniversal, Shopify en Under Armour vertrouwen op Amplitude om hen te helpen sneller en slimmer te innoveren door de strategische vraag te beantwoorden: “Hoe sturen onze digitale producten ons bedrijf aan?” Het digitale optimalisatie systeem van Amplitude maakt data toegankelijk en bruikbaar voor elk team. Het brengt product-, marketing-, developer- en executive teams samen om de klant op een nieuw, dieper niveau te begrijpen en om gemeenschappelijk inzicht te bieden in wat de bedrijfsresultaten stimuleert. Amplitude is de oplossing voor productanalyse en staat op nr. 1 in het 2022 winterrapport van bedrijfssoftware- en services reviewsite G2. Ontdek hoe u uw digitale producten en bedrijf kunt optimaliseren op amplitude.com.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Communicatie

Darah Easton

press@amplitude.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr