08:56 uur 12-08-2021

Membership Collective Group Inc. maakt resultaten tweede kwartaal 2021 bekend 26 augustus

LONDEN–(BUSINESS WIRE)– The Membership Collective Group Inc. (“MCG”), (NYSE: MCG) – het wereldwijde lidmaatschapsplatform bestaande uit Soho House, Soho Works, The Ned, Scorpios Beach Club en Soho Home – zal zijn financiële resultaten tweede kwartaal 2021 op donderdag 26 augustus 2021.

Op donderdag 26 augustus 2021 om 08:30 EST wordt een telefonische vergadering en live webcast georganiseerd om deze resultaten te bespreken.

Om naar de live telefonische vergadering te luisteren, belt u; VK +44 (0) 203 059 58 69 of VS (760) 294-1674. Een live-uitzending en bijbehorende presentatie zijn beschikbaar op de website van MCG www.membershipcollectivegroup.com of via deze link.

Een herhaling van de webcast zal gedurende maximaal 90 dagen beschikbaar zijn op de MCG-website na de oproep.

Over Membership Collective Group Inc.

The Membership Collective Group Inc. (MCG) is een wereldwijd lidmaatschapsplatform van fysieke en digitale ruimtes dat een levendige, diverse en wereldwijde groep leden met elkaar verbindt. Deze leden gebruiken het MCG-platform om over de hele wereld te werken, socialiseren, verbinden, creëren en bloeien. We zijn begonnen met de opening van het eerste Soho House in 1995 en we zijn nog steeds het enige bedrijf dat een particulier lidmaatschapsnetwerk heeft uitgebreid met een wereldwijde aanwezigheid. Leden over de hele wereld komen in contact met MCG via onze wereldwijde collectie van 30 Soho Houses, 9 Soho Works, The Ned in Londen, Scorpios Beach Club in Mykonos, Soho Home – ons interieur- en lifestyle-winkelmerk – en onze digitale kanalen. De LINE- en Saguaro-hotels in Noord-Amerika maken ook deel uit van de bredere portfolio van MCG.

Membership Collective Group Inc. to Announce Second Quarter 2021 Results August 26

LONDON–(BUSINESS WIRE)– The Membership Collective Group Inc. (“MCG”), (NYSE: MCG) – the global membership platform comprised of Soho House, Soho Works, The Ned, Scorpios Beach Club and Soho Home – will release its second quarter 2021 financial results on Thursday, August 26, 2021.

This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20210811005791/en/

MCG's global membership brand portfolio (Graphic: Business Wire)

MCG’s global membership brand portfolio (Graphic: Business Wire)

A conference call and live webcast will be hosted to discuss these results on Thursday, August 26, 2021, at 08:30 EST.

To listen to the live conference call, please dial; UK +44 (0) 203 059 58 69 or US (760) 294-1674. A live broadcast and accompanying presentation will be available at MCG’s website www.membershipcollectivegroup.com or via this link.

A replay of the webcast will be available on the MCG website following the call for up to 90 days.

About Membership Collective Group Inc.

The Membership Collective Group Inc. (MCG) is a global membership platform of physical and digital spaces that connects a vibrant, diverse and global group of members. These members use the MCG platform to work, socialize, connect, create and flourish all over the world. We began with the opening of the first Soho House in 1995 and remain the only company to have scaled a private membership network with a global presence. Members around the world engage with MCG through our global collection of 30 Soho Houses, 9 Soho Works, The Ned in London, Scorpios Beach Club in Mykonos, Soho Home – our interiors and lifestyle retail brand – and our digital channels. The LINE and Saguaro hotels in North America also form part of MCG’s wider portfolio.

For more information, please visit www.membershipcollectivegroup.com

SOURCE STRING: Membership Collective Group (MCG)

Contacts

The Membership Collective Group Inc.
Investor Relations – ir@membershipcollectivegroup.com
Presspress@membershipcollectivegroup.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr