14:23 uur 21-05-2021

Oprichtster van Glamhive Stephanie Sprangers met co-hosts stylist van beroemdheden Johnny Wujek, styliste van beroemdheden Nicole Chavez, haarstylist van beroemdheden Andrew Fitzsimons en mode-influencer Claire Sulmers kondigen Digital Spring…

De conferentie brengt leiders in de stijl- en beauty-industrieën samen om te praten over mode, schoonheid, kostuumontwerp, empowerment van vrouwen, duurzaamheid en meer.

 

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20210521005258/nl/

Glamhive's Digital Spring Style and Beauty Summit will bring together industry professionals and beauty and style enthusiasts to discuss spring style. (Graphic: Mary Kay Inc.)

Glamhive’s Digital Spring Style and Beauty Summit will bring together industry professionals and beauty and style enthusiasts to discuss spring style. (Graphic: Mary Kay Inc.)

Oprichtster van Glamhive Stephanie Sprangers met co-hosts stylist van beroemdheden Johnny Wujek, styliste van beroemdheden Nicole Chavez, haarstylist van beroemdheden Andrew Fitzsimons en mode-influencer Claire Sulmers kondigen Digital Spring Style en Beauty Summit aan

LOS ANGELES EN SEATTLE–(BUSINESS WIRE)– Wat begon als een manier voor de stijlgemeenschap om samen te komen toen de pandemie de industrie stopte, is uitgegroeid tot een van de grootste bijeenkomsten van de mode-industrie wereldwijd. Nu het leven in de VS en daarbuiten weer open gaat, zal de Digital Spring Style and Beauty Summit van Glamhive op 22 mei de laatste 100% digitale top zijn. Glamhive lanceert alle toekomstige evenementen als een hybride fysiek-digitale ervaring.

De Spring Summit wordt de vijfde wereldwijde digitale ervaring van het bedrijf en brengt opnieuw professionals uit de industrie en beauty- en stijlliefhebbers samen om te praten over lentestijl, huidverzorging in de koudere maanden, beginnen in de modewereld en nog veel meer.

Het evenement waarvoor kaartjes nodig zijn en de hele dag duurt, bevat 19 segmenten met meer dan 66 sprekers. Hieronder vindt u een overzicht van de onderwerpen die aan bod zullen komen in de line-up van stersprekers.

ONDERWERPEN:

  • Wie heeft dit gemaakt? Hoe duurzaam geproduceerde producten vrouwen bij elke aankoop sterker maken
  • Stijl 411: Een kijkje in de wereld van styling
  • Eigentijds kostuumontwerp: De rol, de uitdagingen en de invloed ervan op mode
  • Het rode loper-verslag
  • ‘Er is een ster geboren’, exclusief interview met astroloog Susan Miller
  • Exclusief interview met kostuumontwerper Ellen Mirojnick van Bridgertons
  • Hoe u elke keer een geweldige eerste indruk maakt
  • Merkopbouw voor creatievelingen en ondernemers

Tijdens Wie heeft dit gemaakt? Panel ‘Hoe duurzaam geproduceerde producten vrouwen bij elke aankoop sterker maken’, Chief Marketing Officer voor Mary Kay Inc., Sheryl Adkins-Green, zal een discussie houden over de oorsprong van de items in al onze kasten en hoe we de vernieuwers achter de modestijlen beter kunnen leren kennen. De panelleden zijn onder meer Jane Mosbacher, oprichter en CEO van TO THE MARKET; Matilda Payne Boakye-Ansah, ontwerper, Eco-Warrior, sociaal ondernemer, oprichter van MH Couture en medeoprichter van Xtreme Upcycle; Christelle C. Paul, oprichter en directeur van Atelier Calla; en Tara Swennen, styliste van beroemdheden.

“We hebben elke dag de kans om keuzes te maken die ons milieu helpen beschermen”, zegt Sheryl Adkins-Green, “en het is belangrijk om te weten welke mensen en producten een verschil maken.”

CO-HOSTS

Stephanie Sprangers – Oprichter en CEO, Glamhive

Johnny Wujek – Stylist van beroemdheden en kostuumontwerper voor Katy Perry en Mariah Carey

Nicole Chavez – Styliste van beroemdheden voor Kristen Bell en Jessica Simpson

Andrew Fitzsimons – Haarstylist van beroemdheden voor de Kardashians

Claire Sulmers – Oprichter + CEO van Fashion Bomb Daily

SPREKERS:

Onze sprekers zijn beroemde stylisten, visagisten en beeldmakers die werken met de grootste namen in Hollywood en daarbuiten, waaronder Kristen Stewart, Angelina Jolie, Matthew McConaughey, Emily Blunt, Gabrielle Union, Zendaya, Sophie Turner, Amanda Seyfried, Margot Robbie, Lupita Nyong’o, Emma Watson, Rosie Huntington-Whiteley, Claire Danes en Carmen Electra.

STYLISTEN VAN BEROEMDHEDEN:

Jen Rade, Tara Swennen, Jessica Paster, Nicole Chavez, Sonia Young, Dana Asher Levine, Mimi Lombardo, Joiee Thorpe en Franzy Staedter.

MAKE-UP ARTIESTEN + HAARSTYLISTEN VAN BEROEMDHEDEN:

Sheridan Ward, Katey Denno, Matin Maulawizada, Christian Wood, Halley Brisker en Larry Sims

MODERATOREN:

Brian Underwood (Oprah Magazine), Brooke Jaffe, (Penske Media), Alexis Bennett (Vogue), Sarah Ball (PEOPLE Magazine), Flavia Nunez (Real Simple), Alana Peden (StyleCaster) en Sheryl Adkins-Green (Mary Kay Inc.)

Kaartjes voor de conferentie kosten $ 149 voor een dagkaart. Mary Kay Inc. en haar Mary Kay Global Design Studio zijn presenterende sponsor voor de Glamhive Digital Spring Style and Beauty Summit.

Ga voor meer informatie naar https://www.glamhive.com/live

Over Glamhive: Glamhive werd in 2017 opgericht door ondernemer Stephanie Sprangers met de visie om persoonlijke styling te democratiseren en het uitgangspunt dat het vertrouwen dat gepaard gaat met glamour niet uitsluitend voorbehouden moet zijn aan de ‘rich and famous’.

De online stylingervaring geeft iedereen met een wifi-verbinding toegang tot stylisten die hen de ondersteuning zullen bieden die nodig is om de beste versie van henzelf te zijn. Voor stylisten is het een naadloos end-to-end-platform dat hen helpt hun netwerk en hun zaken uit te breiden, 100% virtueel.

Over Mary Kay

Als een van de eersten die door het ‘glazen plafond’ braken, heeft Mary Kay Ash haar schoonheidsbedrijf bijna 60 jaar geleden met drie doelen opgericht: veelbelovende kansen bieden aan vrouwen, onweerstaanbare producten aanbieden en de wereld verbeteren. Die droom is uitgegroeid tot een miljardenbedrijf met miljoenen onafhankelijke verkoopmedewerkers in bijna 40 landen. Mary Kay is toegewijd aan het investeren in de wetenschap achter schoonheid en het produceren van hoogwaardige huidverzorging, kleurcosmetica, voedingssupplementen en parfums. Mary Kay zet zich ervoor in om door samenwerking met organisaties vrouwen en hun naasten wereldwijd meer mogelijkheden te bieden en richt zich daarbij op ondersteunen van kankeronderzoek, beschermen van overlevenden van huiselijk geweld, verfraaien van onze gemeenschappen en stimuleren van kinderen om hun dromen waar te maken. De oorspronkelijke visie van Mary Kay Ash straalt nog steeds – met iedere lipstick weer.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Stephanie Sprangers

stephanie@glamhive.com
+1.206.851.0446

Check out our twitter: @NewsNovumpr