22:37 uur 23-02-2021

Jellyfish koopt 5 bedrijven, waarbij het de wereldwijde uitbreiding versterkt met nieuwe digitale mogelijkheden

Jellyfish breidt wereldwijde voetafdruk uit met data- en analyticabekwaamheden, versterkt met nieuw aanbod van e-commerce, contentcreatie, creatief aanbod en localisatie

LONDEN–(BUSINESS WIRE)– Jellyfish, de digitale marketingpartner voor de marktleidende merken in de wereld (d.w.z. Samsung, Uber, Nestle, Deckers, Spotify en eBay) heeft vandaag de aankoop bekendgemaakt van 5 bedrijven, elk een bekende leider in de digitale ruimte. De snelle expansie van Jellyfish vindt plaats tegen een achtergrond van consolidatie en uitdagingen in de traditionele agencysector, omdat de mogelijkheden van het bedrijf gelegen zijn in het ondersteunen van merken tijdens hun reis naar digitale transformatie. De expansie van Jellyfish volgt op eerdere aankopen, met een belangrijke investering van de Fimalac Group in 2019. Het bedrijf vertegenwoordigt een nieuw type digitaal bedrijf, waar agencydiensten worden gecombineerd met consultancy, training en de allernieuwste technologieën, om klanten de best mogelijke resultaten te leveren. Het bedrijf is opgericht in 2005 en behoort ook tot de weinige selecte mondiaal beheerde Google marketingplatformpartners, die gedurende laatste acht jaar consistent met een gemiddelde van 45% per jaar groeien.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20210223006144/nl/

Rob Pierre, Chief Executive Officer, Jellyfish (Photo: Business Wire)

Rob Pierre, Chief Executive Officer, Jellyfish (Photo: Business Wire)

Actuele eMarketer-voorspellingen duiden erop dat wordt verwacht dat de totale mediadvertentieuitgaven in 2021 aldus meer dan 600 miljard zullen bereiken om concurrerend te blijven en om de mediaeffectiviteit te verhogen moeten bedrijven zich door een verzadigd digitaal landschap worstelen en naadloze, relevante communicaties bieden via alle kanalen en contactpunten. De versnelling van de digitale transformatie als reactie op de wereldwijde pandemie heeft voor merken een grotere behoefte gecreëerd om met bedrijven samen te werken die hen kunnen helpen navigeren en aan de uitdagingen van het sturen van groei en duurzaamheid te voldoen.

“Onze missie is ervoor te zorgen dat onze klanten over alle hulpmiddelen beschikken die nodig zijn om de digitale transformatie volledig te omarmen en resultaten te bereiken die iedere verwachting overtreffen. Na een jaar met ongekende verstoring en transformatie in digitale marketing blijft Jellyfish wereldwijd groeien, door nieuwe markten in Australië en Mexico te betreden en onze aanwezigheid in Frankrijk, Brazilië en de VS te vergroten, waarmee we wereldwijd nieuwe bekwaamheden en talent toevoegen met een focus op contentcreatie en -localisatie, e-commerce, creatief aanbod en data-optimalisatie,” aldus Rob Pierre, CEO van Jellyfish. “Deze aankopen zijn cruciaal bij het aansturen van bekendheid en groei in de markt en we geloven dat niets onmogelijk is of buiten het bereik van onze klanten ligt,” voegt Pierre toe.

“Deze aankopen betekenen een grote verbetering van onze portefeuille van diensten door de uitbreiding van het beste van onze expertise, ons geografisch bereik en ons aanbod over verscheidene continenten en regio’s,” aldus Chris Lee, COO van Jellyfish.

Uitgebreide expertise, technologieën:

Seelk

Software en consultancy voor Amazon Marketplace

Splash

Creatieve technologie en diensten met mondiale localisatie

Quill

Global Performance Content voor e-commerce

Webedia Brand Services

Gamificatie, content, data, technologiediensten en ondernemingsdatastrategieën

Uitgebreide wereldwijde voetafdruk:

Data Runs Deep – Australië

Advies, implementatie en training voor data-oplossingen

Voor aanvullende informatie over elk bedrijf van de Jellyfish acquisitie, klikt u hier.

Andere recente aankopen die een uitbreiding betekenen van onze mondiale voetafdruk:

Reamp – Brazilië

Programmatische marketing, marketingautomatisering en prestaties op het gebied van digitale campagnes (aangekocht in de 2e helft van 2020)

San Pancho – Mexico en Colombia

Full-funnel digitale marketingcapaciteiten en analytica-expertise (aangekocht in de 2e helft van 2020)

Over Jellyfish

Jellyfish, onderdeel van de Fimalac Group, is een wereldwijd partner in digitale marketing en transformatie voor enkele van de vooraanstaande mondiale merken, waaronder Samsung, Uber, Nestle, Orange, Spotify en eBay. Jellyfish vertegenwoordigt een nieuw type digitaal bedrijf, waar agencydiensten worden gecombineerd met consultancy, training en de allernieuwste technologieën om de klanten de best mogelijke resultaten te kunnen bieden. Met meer dan 2000 werknemers over 40 kantoren wereldwijd en verdere expansie aan de horizon, heeft Jellyfish als doel om de eerstekeus wereldwijde partner te zijn voor de digitale vereisten van elk merk. Jellyfish is opgericht in 2005 en is ook uitgegroeid tot een van de weinige selecte mondiaal geleide Google Marketing Partners. Jellyfish is de afgelopen acht jaar consistent gegroeid met een gemiddelde van 45% per jaar en is er trots op in de voorlinie te staan van de wereldwijde digitale economie.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Neem voor persinformatie contact op met
Julia Angelen Joy, Media Frenzy Global

julia@mediafrenzyglobal.com
208.996.9844

Check out our twitter: @NewsNovumpr