12:31 uur 23-10-2020

MANSCAPED™ gaat wereldwijd en biedt 1 miljard consumenten wereldwijd verzorgingsproducten voor onder de taille

Net op tijd voor de feestdagen landt het merk Rocketship DTC in Europa met nieuwe cadeauwaardige items voor de mannen in uw leven

SAN DIEGO–(BUSINESS WIRE)– Mannelijke verzorging. In deze tijd kunnen, en zouden, deze twee woorden moeten betekenen: alle delen van het lichaam van een man trimmen en netjes maken, inclusief de onderste regionen. U hebt er misschien over nagedacht, of zelfs deelgenomen aan deze uiterst belangrijke activiteit en de resultaten verworven! Maar was het even plezierig als effectief? En, nog belangrijker, had u het juiste gereedschap voor de klus?

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20201023005227/nl/

The leader in male below-the-waist grooming is now shipping its sought-after collection of precision engineered tools, unique formulations, and accessories to the European Union. (Photo: Business Wire)

The leader in male below-the-waist grooming is now shipping its sought-after collection of precision engineered tools, unique formulations, and accessories to the European Union. (Photo: Business Wire)

Als u nog niet bekend bent met het pionieren op het gebied van verzorging en hygiëne onder de taille, stellen we u formeel MANSCAPED™ voor. Deze in Californië gevestigde startup heeft in zijn eentje de verzorgingsindustrie voor mannen verstoort en een geheel nieuwe categorie gecreëerd in de sector van verpakte consumentengoederen.

Het bloeiende direct-to-consumer (DTC)-bedrijf, geboren in 2016, ontwerpt en ontwikkelt premium producten voor het verzorgen van de lies en het lichaam, terwijl het een standvastige missie hooghoudt om de moderne mens in staat te stellen ongegeneerd grip te krijgen op zijn situatie “daar beneden”. We zijn er trots op te kunnen melden dat het stigmavernietigende merk sinds de oprichting een vlucht heeft genomen.

Vandaag kondigt MANSCAPED zijn nieuwste en meest uitgebreide expansie tot nu toe in de Europese Unie aan, wat zijn bereik vergroot tot 1 miljard mensen wereldwijd. Dit volgt op succesvolle internationale lanceringen eerder dit jaar in Canada, Australië, Nieuw-Zeeland en het Verenigd Koninkrijk. Met de feestdagen in het verschiet, is het perfecte cadeau of zelfzorgtraktatie nu voor elke dame en heer in meer dan 30 landen wereldwijd slechts een klik verwijderd.

“In één klap Europa betreden is geen sinecure, maar we zijn er zeker van dat we de infrastructuur en krachtige passie hebben om deze gedenkwaardige lancering van brandstof te voorzien”, zei Stephanie Hinze, senior directeur van International Operations van MANSCAPED. “We delen de waarden van inclusie en non-discriminatie van de Europese Unie en geloven dat ons vertrouwde merk en superieure producten een nieuw tijdperk van welzijn voor iedereen hebben ingeluid en een beweging in de hele regio zullen voortzetten. We zijn in het bijzonder verheugd dat we net op tijd voor de feestdagen de basis hebben gelegd om alleen de beste tools en formuleringen aan te bieden aan zoveel meer mannen en vrouwen over de hele wereld.”

En alsof dat nieuws de consument nog niet voldoende enthousiast maakt, gaat deze mijlpaal gepaard met een nieuwe productlancering waar onze internationale fans op hebben gewacht. Dat klopt, onze allereerste tool voor boven de taille* is nu beschikbaar in meer dan 30 landen! Combineer dit baanbrekende apparaat met onze best verkochte trimmer- en huidverzorgingsproducten voor onder de taille, en u hebt een set essentials die een musthave is voor de mannen op uw lijst…

Introductie van Het prestatiepakket, onze nieuwste luxe verzorgingsset met:

The Lawn Mower™ 3.0 – De legendarische elektrische trimmer voor de lies en het lichaam is de hoeksteen van een verfijnde verzorgingsroutine. Het nauwkeurig ontworpen apparaat beschikt over een motor van 7.000 RPM met QuietStroke™-technologie en een vervangbaar keramisch mesje met MANSCAPED’s SkinSafe™-technologie die het risico op kerven, snijden en scheuren helpt verminderen. De 600mA oplaadbare li-ion-accu en het waterbestendige, ergonomische ontwerp zorgen voor een veilige en gemakkelijke trimbeurt.

*De Weed Whacker™ – Nu internationaal beschikbaar – Deze revolutionaire elektrische trimmer voor oren en neus is een technologisch meesterwerk dat het traditionele hulpmiddel voor het temmen van neushaar opnieuw heeft ontworpen door te focussen op maximale prestaties en comfort, en een slank, ultramodern ontwerp biedt. De tool is voorzien van SkinSafe-technologie, een motor van 9.000 RPM en 360 graden roterend systeem met twee mesjes, en een intelligent gevormd ontwerp.

Crop Preserver™Ball deodorant is echt een ding, en het is levensveranderend. De anti-wrijvingsformule is doordrenkt met verkoelende aloë vera en houdt elke vieze geur van een ongewenst “moeraskruis” onder controle.

Crop Reviver™ – Deze innovatieve ball toner is de oplossing voor het handhaven van hygiëne en netheid als u onderweg bent. De herstellende spray verlicht gebieden met hoge wrijving en irritatie na het scheren met slechts een paar keer sproeien.

Als toonaangevend DTC-merk biedt MANSCAPED een online one-stop-shop waar klanten door de volledige collectie kunnen bladeren en items à la carte of als onderdeel van een bundel kunnen kopen. Allemaal met gegarandeerde gratis verzending. Onze nieuwe consumenten die in Europa wonen kunnen eu.manscaped.com bezoeken voor meer informatie en om vandaag nog lid worden van de MANSCAPED Movement!

Over MANSCAPED™:

MANSCAPED is in 2016 in San Diego, Californië, opgericht en is de wereldleider op het gebied van verzorging en hygiëne onder de taille voor mannen. Het productassortiment bevat alleen de beste tools, formuleringen en accessoires voor een eenvoudige en effectieve mannelijke verzorgingsroutine. MANSCAPED biedt rechtstreekse verzending naar de consument in meer dan 30 landen, verspreid over de Verenigde Staten, Canada, Australië, Nieuw-Zeeland, het Verenigd Koninkrijk en de Europese Unie. Retailplaatsing omvat Target- en Best Buy-locaties in de VS, en binnenkort zullen er meer winkels beschikbaar zijn. MANSCAPED.com is een one-stop-shopping-bestemming voor mannen die op zoek zijn naar een merk dat gericht is op de behoeften van wat al te lang een gevoelig en vaak taboe onderwerp is geweest. Bezoek voor meer informatie de website of volg ons op Facebook, Instagram, Twitter, TikTok, YouTube en Triller.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Allison Frazier, directeur Public Relations – MANSCAPED, Inc.

allison@manscaped.com
925-216-2791

Check out our twitter: @NewsNovumpr