11:37 uur 10-07-2020

Celebritystyliste Tara Swennen en Glamhive-oprichtster Stephanie Sprangers brengen wederom een aantal van ‘s werelds grootste namen op het gebied van stijl, mode, beauty en vrouwenempowerment samen voor een baanbrekend digitaal evenement

SEATTLE–(BUSINESS WIRE)– Celebritystyliste Tara Swennen en Glamhive-oprichtster Stephanie Sprangers brengen wederom een aantal van ‘s werelds grootste namen op het gebied van stijl, mode, beauty en vrouwenempowerment samen voor de Glamhive Digital Summer Bazaar, een baanbrekend digitaal evenement dat deze zaterdag, 11 juli om 10.00 uur PDT (19.00 uur Ned. tijd) plaatsvindt.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20200710005153/nl/

Adir Abergel, Celebrity Hair Stylist (Photo: Glamhive)

Adir Abergel, Celebrity Hair Stylist (Photo: Glamhive)

Tijdens het eerste digitale evenement van Glamhive, Glamhive LIVE Style Summit, werden leden van het publiek gevraagd om mee te doen aan panels door live, realtime vraag-en-antwoordsessies. De gesprekken liepen uiteen van intieme vragen over hoe genderbarrières kunnen worden afgebroken bij het beginnen van een bedrijf tot het vinden van manieren om het bedrijfsleven binnen te dringen met marketing. Vanwege het overweldigende succes van dat evenement besloten Swennen en Sprangers om de lat nog hoger te leggen voor hun volgende mondiale evenement.

“De stijl-, beauty, en designer-gemeenschappen zijn zeer hecht; velen van ons hebben samengewerkt of kennen elkaar al jaren. En dit is een moeilijk jaar geweest. Ik ben dolblij met de mogelijkheid om ons weer samen te brengen en onze inzichten, ervaringen en adviezen te delen met iedereen die ook onderdeel wil uitmaken van onze gemeenschap”, zei celebritystyliste Tara Swennen. Swennen is opgenomen in het Costume Designers Guild, stond vier jaar op rij in de Top 25 Most Powerful Stylists van The Hollywood Reporter, en werd verkozen tot Best Vegan Fashion Stylist tijdens de eerste Vegan Fashion Week. Zij rekent onder anderen Kristen Stewart, Matthew McConaughey, Lana Condor en Allison Janney tot haar cliënten. Ze heeft meegewerkt aan omvangrijke campagnes met Chanel, Ralph Lauren, Neutrogena, E!, Target en Netflix, en haar werk is verschenen in Flaunt, InStyle, Nylon, Teen Vogue, Esquire UK, Maxim, en meer.

De Glamhive Digital Summer Bazaar wordt aangeprezen als de grootste digitale bijeenkomst ter wereld van een aantal van de grootste talenten in de mode-, stijl- en beauty-industrieën, die samenkomen voor rondetafelgesprekken met deelname van het publiek. De conferentie zal bestaan uit drie trajecten, 32 panels en meer dan 100 verschillende sprekers, en biedt zeer intensieve ‘Master Classes’ gericht op specifieke onderwerpen met diepgaande, intieme gesprekken met wereldwijd gerenommeerde experts.

“Het is de visie van Glamhive om persoonlijke styling overal voor iedereen beschikbaar te maken, en onze digitale evenementen zijn daarvan een prachtig verlengstuk. Voor de allereerste keer zullen mode- en beauty-liefhebbers en mensen die in de sector werkzaam zijn, kunnen leren van de besten in het vak,” zei Stephanie Sprangers, oprichtster van Glamhive. Sprangers is de oprichtster en chief executive officer van Glamhive, de online persoonlijke styling-service die deskundige persoonlijke stylisten en visagisten – rechtstreeks gerekruteerd in Hollywood en van Instagram – voor iedereen dichterbij brengt. Glamhive heeft bedrijfseigen software ontwikkeld die stylisten de mogelijkheid geeft om cliënten een styling-ervaring te geven die 100% online is, wat mensen in staat stelt om samen te werken met stylisten van over de hele wereld.

Toegangsbewijzen voor de conferentie kosten $ 99 voor een dagkaart en $ 149 voor een dagkaart plus een VIP-geschenkdoos. Glamhive doneert 15 procent van de hele kaartverkoop aan de NAACP. Gebruik voor een korting van 25 procent op dagkaarten de volgende promotiecode: GLAMHIVEGLOBAL.

Mary Kay en haar Mary Kay Global Design Studio zijn presenterende sponsor voor de Glamhive Digital Summer Bazaar. Andere sponsoren zijn 11 Honore, Michael Stars en meer.

Traject 1: Persoonlijke stijl

Persoonlijke stijl draait om expressie, communicatie, verbinding en het zodanig waarderen van jezelf dat je je potentieel te benutten. Op dit traject is persoonlijke stijl net zo uniek als jij.

  • Iedereen is welkom hier, ongeacht je kledingmaat. Sprekers zijn: Brooke Jaffe, Mary Katrantzou, Mary Alice Haney, Amber Tolliver, Amanda Lim en Sarah Ahmed.
  • Omschakelen op Succes – Een discussie over het veranderen van je bedrijf in veranderende tijden. Sprekers zijn: Andrew Bevan, Ripley Rader, Cynthia Sakai, Emily P Wheeler, Victor Glemaud en Suzanne Lerner.
  • Glow Up: Geef uitdrukking aan jezelf door haar en make-up – Sprekers zijn: Mark Townsend, Kira Nasrat, Mary Wiles en Christine Symonds.
  • Leidinggeven aan verandering – Een perspectief van vrouwelijke oprichtsters op het creëren van een bedrijf met ‘purpose’. Sprekers zijn: Rose Apodaca, Arianne Phillips, Carineh Martin, Jill Lincoln, Jordan Johnson, Camila Alves McConaughey, Adir Abergel en Melisse Shaban.
  • Routines en rituelen – Een stapsgewijze handleiding voor huidverzorging en make-up. Sprekers zijn: Kelly Atterton, Sarah Akram, Jamie Greenberg en Tamah Krinsky.
  • Figuur telt – Een discussie over het liefhebben van jezelf en van je figuur. Sprekers zijn: Simone Harouche, Jamie Mizrahi, Andrea Racey, Laurel Berman en Christian Juul Nielsen.
  • Stuart Weitzman – Stuart Weitzman – Haal het meeste uit je look met accessoires. Sprekers zijn: Edmundo Castillo, Sharon Kanter, Kesha McLoud, Dani Michelle.
  • Professionele stijl in het Zoom-tijdperk – Spreker: Shaye Strager

Traject 2: Modezaken

Innovatie. Creativiteit. Duurzaamheid. Diversiteit. De mode-business is wereldwijd $ 2,5 biljoen waard. Consumenten, creatieven, filantropen, ondernemers en bedrijven moeten zich meer laten horen wat betreft het verbeteren van de industrie.

  • De toekomst van mode – Hoe technologische innovaties de industrie zullen veranderen. Sprekers zijn: Stephanie Sprangers, Andrew Bevan, David Schottenstein, Lindsay Albanese, Irina Sulemanovic, Alexandra Mandelkorn en David Sheinkopf.
  • Mode in het tijdperk van globalisering – Sprekers zijn: Louise Roe, Aimee Croysdill en Elisa Nalin.
  • Vooruitkijken, maar nu actie ondernemen – Een gesprek over duurzaamheid. Sprekers zijn: Marcy Medina , Evet Sanchez, Tara Swennen, Umberto De Marco, Jennifer Stucko, Vanessa Barboni Hallick, Saima Chowdhurry en Samata.
  • De toekomst waarvoor we kiezen: vertegenwoordiging in mode – De leiders die we nodig hebben voor het boeken van vooruitgang op het gebied van diversiteit in mode. Sprekers zijn: Booth Moore, Courtney Mays, Joan Reidy, Tracy Reese, Mecca Cox, Jeanne Yang en Kibwe Chase Marshall
  • De gewetensvolle consument – Shop vanuit je hart en gebruik je geld om de markt te beïnvloeden. Sprekers zijn: Booth Moore, Stefan Siegel, Sasha Skoda, en Dana Rebecca, Negar Ali Kline en Chloe Gosselin.
  • Sta op, val op en wees trots op jezelf! – Sprekers zijn: Scott Studenberg, Ruthie Davis, Kimberly Van Schoyck-Riojas, Rebecca Lay, Sam Ratelle, Christina Pacelli, Brett Heyman en Nicolas Bru.
  • Vrouwen in mode – Vrouwelijk leiderschap – Sprekers zijn: Melinda Maria, Dani Michelle, Lindsey Dupuis, Stephanie Walters Abramow en Mollie Faithe Good.
  • Make-up-voorbereiding – Sprekers zijn: Tracy O’Connor en Megumi Asai.

Traject 3: De beauty-business

Gepersonaliseerde beauty is de nieuwe beauty en bedrijven ontwikkelen zich rond de creatie van een aangepaste, unieke business, productportfolio en alle zakelijke onderdelen om consumentenbehoeften te bevredigen.

  • Nieuwe beauty: Hoe ethiek de industrie verandert – Aandacht voor nieuwe innovaties en hoe de toekomst van beauty eruitziet. Sprekers zijn: Amy Nadine, Jill Crosby en Frédéric Fekkai.
  • Elk haar is goed haar – Het schoonheidsideaal doorbreken. Sprekers zijn: Saisha Beecham, Miles Jeffries, Marc Mena, Ken O’Rourke en Ben Skervin.
  • De leegte vullen: Pleiten voor inclusiviteit – Een gesprek over huidskleurpaletten, uiteenlopende haartypen en wat het betekent voor de schoonheidsindustrie. Sprekers zijn: Riley Blanks, Amber Amos, Vincent Oquendo, Georgie Eisdell, Anastasia Stylianou en Tasha Reiko Brown.
  • Doorbreken in beauty – Opricht(st)ers en leiders aan het woord over hoe zij een graantje wisten mee te pikken. Sprekers zijn: Camara Aunique, Etienne Ortega, Kelsey Deenihan, Allan Avendaño en Tracey Cunningham.
  • Dit is wie ik ben – Innerlijke schoonheid versus uiterlijke schoonheid: een gesprek over de echte betekenis van dit idee. Sprekers zijn: Molly Stern, Joey Maalouf, Alexx Mayo, Pati Dubroff, Sheridan Ward, Anton Khachaturian en Kara Yoshimoto Bua.
  • Veilig blijven: Van set naar salon – De nieuwe regels, van werken op de set tot een behandeling in de salon. Sprekers zijn Ted Gibson, Jason Backe, Laura Rugetti, Denis De Souza en Mikey Koffman.
  • Verandering confronteren – Hoe artiesten en leiders de wereld op een andere manier tegemoet treden. Sprekers zijn: Marcy Medina, Beau Nelson, Africa Miranda, Tracy O’Connor en Matthew Collins.

De ‘Master Classes’

Dit exclusieve traject kent een breed spectrum, uiteenlopend van het creëren van je merk tot het opbouwen van je bedrijf, gericht op insiderinformatie en het doorbreken van barrières voor de start, groei en uitbreiding van je kennis van mode, beauty en stijl.

  • Hier komt de bruid – Panelleden zijn: Micaela Erlanger, Mark Badgley en James Mishka.
  • Wegen tot succes – Een stylist worden via JE EIGEN weg. Panelleden zijn: Meg Chapman, Jordan LaValle, Shani Thomas, Shatora Adrell en Tiffany Gifford.
  • Het rendement van stijl – Hoe opvallende persoonlijke stijl leidt tot vertrouwen en levenssucces. Sprekers zijn: Andrew Weitz en Quentin Thrash
  • NuBra Style Out – Met Jennifer Rade.
  • Workshop mediabeheersing – Leer hoe je een digitale aanwezigheid kunt ontwikkelen waarmee je opgemerkt wordt én geld kunt verdienen. Met Africa Miranda.
  • Jouw merk creëren – Hoe creëer je een merk, bouw je een publiek op, en druk je authentiek uit wie je bent. Met Carrie Colbert.
  • Bouw je styling-business – Leer hoe je je huidige zaak winstgevend maakt. Met Sarah Cohen, oprichtster van The Styling Advisory.
  • De essentiële handleiding tot styling – Vind je roeping in de creatieve en styling-branche. Met Kesha McCloud.

Citaten van sprekers/panelleden

Pati Dubroff, celebrity-visagiste

Dubroff wordt beschouwd als een van de meest legendarische en gerespecteerde Hollywood-visagisten aller tijden.

“Ik ben dolblij om deel uit te maken van deze zeer indrukwekkende line-up van absolute toppers in de beauty-, mode- en designwerelden nu we samenkomen om te delen en te inspireren. Ondanks dat we fysiek op afstand moeten zijn, kunnen we onze creatieve energie laten stromen en samen leren en groeien met deze geweldige Glamhive-gemeenschap.”

Adir Abergel, Celebrity Hair Stylist

Abergel heeft gedenkwaardige kapsels gecreëerd voor de grootste talenten van Hollywood, waaronder Gwyneth Paltrow, Anne Hathaway, Kristen Stewart, Jennifer Garner, Charlize Theron en meer.

“Ik ben vereerd om onderdeel uit te maken van zo’n grote groep slimme en inspirerende vrouwen die onze industrie aanvoeren.”

Africa Miranda, Tv-presentatrice | Auteur | Beautypreneur | Digitale mediapersoonlijkheid | Oprichtster van Beauty by Africa Miranda

Een dynamische spreekster, gastvrouw, actrice en boegbeeld, met een onderscheidende stijl en snelle humor, en de grote ster van “The New Atlanta” op Bravo TV.

“Als een creatief persoon in welk vakgebied dan ook haar of zijn digitale aanwezigheid kan optimaliseren, is alles mogelijk. Ik ben vereerd en enthousiast om met Glamhive samen te werken als een spreker voor de Digital Summer Bazaar. Dit wordt een geweldige mogelijkheid voor stylisten en modeliefhebbers om hun kennis te verruimen en hun merken uit te bouwen.”

Mark Badgley, medeoprichter van Badgley Mischka

James Mischka, medeoprichter van Badgley Mischka

Badgley en Mischka zijn door Vogue uitgeroepen tot “Top 10 American Designers” en als de lievelingen van de Hollywood-set. Het designduo heeft zich in de afgelopen twee decennia laten gelden.

“We zijn dolblij deel te mogen uitmaken van de Glamhive Live Digital Summer Bazaar,” zei Mark Badgley. “Het wordt een traktatie om met Micaela te praten en onze inzichten en ideeën te delen over alles dat met bruidsmode te maken heeft. We kijken ernaar uit om in contact te komen met zo’n geweldig publiek van modefans,” voegde James Mischka toe.

Over Glamhive

Glamhive werd in 2017 opgericht door ondernemer Stephanie Sprangers met de visie om persoonlijke styling te democratiseren en het uitgangspunt dat het vertrouwen dat gepaard gaat met glamour niet uitsluitend voorbehouden moet zijn aan de ‘rich and famous’. De online stylingervaring geeft iedereen met een wifi-verbinding toegang tot stylisten die hen de ondersteuning zullen bieden die nodig is om de beste versie van henzelf te zijn. Voor stylisten is het een naadloos end-to-end-platform dat hen helpt hun netwerk en hun zaken uit te breiden, 100% virtueel.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Stephanie Sprangers

206-851-0446

steph@glamhive.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr