20:30 uur 17-09-2019

Community verwelkomt twee nieuwe premium mediamerken

Bloomberg en Vudu worden lid van Community

Community, aangedreven door Xandr, is een merkveilige, door inzicht gestuurde, privacybeschermde videomarktplaats voor adverteerders, uitgevers en consumenten

SANTA BARBARA, Calif.–(BUSINESS WIRE)– Community, aangedreven door Xandr, verwelkomt twee extra premium mediamerken; Bloomberg en Vudu, voortbouwend op eerder aangekondigde partners. Huidige Community-partners zijn onder meer WarnerMedia’s CNN, TNT, TBS, truTV, B/R Live, Otter Media en Warner Bros., evenals A+E Networks, AMC Networks, Cheddar, VICE, Hearst Magazines, Newsy, Philo, Tubi en Xumo.

Community is gebaseerd op de krachtige technologie en consumenteninzichten van Xandr en vereenvoudigt en verbetert de verbinding van een adverteerder met een uniek publiek. Met Community kunnen adverteerders hun publiek op grote schaal bereiken in een merkveilige, privacybeschermde en premium video-omgeving.

“Community is succesvol vanwege haar partners en de premium content die ze dagelijks produceren,” aldus Brian Lesser, CEO van Xandr. “Samen met onze Community-partners helpen we adverteerders geïnteresseerde consumenten te bereiken op elk apparaat waarop ze hun favoriete programma bekijken. Met Xandr’s krachtige technologie en unieke consumenteninzichten, gecombineerd met de beste content ter wereld, maakt Community reclame belangrijk.”

Adverteerders moeten verbinding maken met digitale video- en tv-doelgroepen. Dankzij de cross-screen adresseerbare oplossing van Xandr kunnen adverteerders deze doelgroepen bereiken op verschillende schermen, zodat adverteerders de kracht van adresseerbare tv kunnen combineren met de precisie en schaal van digitaal. Community is gelaagd met waardevolle first-party inzichten die voortkomen uit de 170 miljoen directe relaties met de consument van AT&T. Community’s privacybenadering ten aanzien van attributie stelt adverteerders in staat om doelgroepen te bereiken op basis van intentie, interesse en levensstijl, waardoor adverteerders de gezondheid van het merk kunnen meten en frequency caps kunnen beheren.

Over Xandr

Xandr is het advertentiebedrijf van AT&T en een leider op het gebied van adresseerbare tv, die een betere oplossing voor adverteerders en mediabedrijven heeft gecreëerd. Xandr Invest en Xandr Monetize, onze strategische platforms gebouwd op meer dan een decennium aan innovatie van AppNexus, optimaliseren media-uitgaven voor verschillende schermen, zowel voor kopers als voor verkopers. Community, aangedreven door Xandr, is een gemodereerd verkoopplatform voor premium uitgevers, dat toegang biedt tot unieke consumenteninzichten in een merkveilige omgeving. Al meer dan 143 jaar gebruikt AT&T gegevens en technologie om te informeren en de consumentenbeleving te verbeteren.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Contactpersoon voor de pers van Xandr
Kelly Liyakasa

kelly.liyakasa@xandr.com
347-224-1096