00:23 uur 31-07-2019

Groene theeën van ITO EN Oi Ocha binnenkort in Walmart

Twee smaken worden in oktober landelijk gelanceerd

NEW YORK–(BUSINESS WIRE)– ITO EN (North America) INC., de wereldwijde leiders van groene thee en innovators van gezonde dranken, hebben vandaag aangekondigd dat hun Oi Ocha kant-en-klare groene theemerk binnenkort beschikbaar zal zijn in de landelijke Walmart-winkels. Dit staat gepland voor plaatsing in oktober 2019 met twee ongezoete smaken: ITO EN’s premium Oi Ocha groene thee, het best verkopende merk van Japan; en Jasmine Green Tea, een populaire groene thee doordrenkt met jasmijnbloemen. De bekroonde theeën worden gevierd om hun natuurlijk zachte smaak en strakke afwerking, gebrouwen met de eigen brouwmethode van ITO EN met hele theebladeren zonder kunstmatige toevoegingen, smaken of kleuren, en poeders of concentraten. De authentieke en verfrissende theeën zijn niet-GMO-gecertificeerd met natuurlijke catechinethee-antioxidanten, natuurlijke vitamine C (ascorbinezuur) en nul calorieën. Elk verpakt in een handige recyclebare PET-fles voor onderweg van 500 ml.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20190730006101/nl/

ITO EN Oi Ocha and Jasmine Green Tea. (Photo: Business Wire)

ITO EN Oi Ocha and Jasmine Green Tea. (Photo: Business Wire)

“Met een groeiend aantal consumenten dat op zoek is naar authentieke en gezonde dranken, zouden we niet enthousiaster kunnen zijn om de theeproducten van Ito En uit te breiden naar landelijke Walmart-winkels,” aldus Jim Hoagland, COO bij ITO EN (North America) INC. “Walmart reageert op de groeiende interesse van de consument voor hoogwaardige, authentieke producten die beter voor hen zijn, en we zijn ervan overtuigd dat onze traditionele ongezoete groene theeën uitstekend geschikt zijn voor Walmart en haar klanten.”

Het merk Oi Ocha groeit exponentieel in de Amerikaanse markt terwijl de consumentenvraag naar authentieke en gezondere dranken blijft groeien binnen de speciale en reguliere markten en foodservicekanalen. De samenwerking met Walmart verbreedt niet alleen de bekendheid en distributie van het merk ITO EN, maar zal de dagelijkse consument bovendien toegang bieden tot een drank die beter voor hem/haar is. Nu groene thee aan populariteit wint vanwege de gezondheidsvoordelen terwijl de consument op zoek is naar suikervrije dranken, zijn ongezoete Oi Ocha-theeën ideaal om te integreren in het dagelijks leven.

ITO EN staat specifiek bekend om haar toewijding aan thee-expertise en duurzame praktijken die tot uiting komen in alle bekroonde merken. Met meer dan 50 jaar thee-expertise is de onderneming toegewijd aan authenticiteit, het behoud van haar cultuur en het creëren van wereldwijde innovatie voor de thee- en drankenindustrie. ITO EN is er trots op #18 te staan in de top 50 van FORTUNE-bedrijven die een belangrijke sociale of ecologische impact hebben door haar winstgevende strategie en activiteiten. Het bedrijf werd ook bekroond met een duurzaamheidsprijs voor het gebruikte recyclingprogramma voor theebladeren, waarbij innovatieve producten werden gemaakt van een milieuvriendelijke synthetische hars gemaakt van gebruikte theebladeren. Ga voor meer informatie over ITO EN en haar producten naar www.itoen.com.

Over ITO EN:

ITO EN (North America) INC., een dochteronderneming van ITO EN (Japan) LTD., is een innovatieve leider in de drankenindustrie die zich toelegt op het creëren van authentieke producten die de vijf principes van het bedrijf belichamen: Natuurlijk, Gezond, Veilig, Goed ontworpen en Heerlijk. Met meer dan 50 jaar thee-expertise in Japan is ITO EN toegewijd aan authenticiteit door behoud van de cultuur en de creatie van wereldwijde innovatie, waardoor het bekend staat als de #1 groene theeleverancier van Japan met bekroonde merken, waaronder TEAS’ TEA Organic®, Oi Ocha®, ITO EN Shots® en matcha LOVE®. De sterke betrokkenheid van ITO EN bij sociale en milieueffecten komt tot uiting in haar partnerschappen met regionale boeren en overheden om lokale economieën te stimuleren, duurzame inkoopmethoden te ontwikkelen en een nieuwe generatie theeteelt te ondersteunen. Ga voor meer informatie over ITO EN naar www.itoen.com. ‘Like’ ons op Facebook of volg ons op Twitter en Instagram.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Rona Tison

ITO EN (North America) INC.

rtison@itoen.com
T. 707-327-6413

Check out our twitter: @NewsNovumpr